نیمونیک Nemonic از سلفی شما برچسب تهیه می‌کند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از تجهیزات دیجیتال، لزوم استفاده از دستگاه هایی مثل پرینتر، اسکنر، کپی و ... را در کنار کامپیوتر و لپ تاپ نمی توان انکار کرد. در بین ماشین های اداری شاید بتوان گفت که وجود پرینتر نسبت به سایر دستگاه ها ضرورت بیشتری دارد. انواع پرینترها با برندهای گوناگون و مناسب کاربردهای مختلف در بازار موجودند اما در  بین آن ها یک پرینتر با ابعاد کوچک و امکان چاپ کردن برچسب موردی جالب و منحصر به فرد به نظر می رسد.

Nemonic از سلفی شما برچسب تهیه می‌کند

پرینتر Nemonic از سلفی های شما برچسب تهیه می کند. پرینتر نیمونیک Nemonic، یک دستگاه کوچک و با طراحی زیبا است که کار کردن با آن بسیار آسان است و به شما این امکان را می دهد که عکس های سلفی و همچنین تمامی تصاویر مورد علاقه تان را با هزینه ای بسیار کم چاپ کنید و به صورت فیزیکی در اختیار داشته باشید. شما به راحتی می توانید از طریق گوشی موبایل خود به آن وصل شوید و تصاویر مورد نظرتان را چاپ کنید. برای این کار تنها لازم است اپلیکیشن مخصوص نیمونیک را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. به این ترتیب چاپگر از طریق بلوتوث با گوشی شما مرتبط می شود. اپلیکیشن مخصوص پرینتر Nemonic، امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله این که شما از طریق آن می توانید یک قالب از پیش آماده برای تصویر مورد نظرتان انتخاب کرده و آن را چاپ کنید. 

نیمونیک Nemonic از سلفی شما برچسب تهیه می‌کند

پرینتر نیمونیک، با استفاده از روش تصویربرداری حرارتی عکس ها را چاپ می کند و به همین دلیل به جوهر نیاز ندارد. کاغذهای مورد استفاده این پرینتر چاپ استیکر، باریک و زیبا هستند. تصاویر چاپ شده توسط این دستگاه جالب همگی به صورت استیکر هستند. به این ترتیب می توانید عکس های مورد علاقه تان را روی هر سطحی بچسبانید. پرینتر نیمونیک، قیمت مناسبی دارد و می توان آن را جزء پرینترهای ارزان قیمت به شمار آورد. به علاوه کاغذهای مورد نیاز آن نیز هزینه زیادی ندارند و به راحتی می توان آن ها را تهیه کرد. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن با سیستم عامل های ios و اندروید سازگار است.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: پرینتر , چاپگر, پرینتر نیمونیک , خرید پرینتر , پرینترهای ارزان قیمت , پرینتر چاپ استیکر ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 آذر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی