خرید کابل HDMI
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها HDMI می باشد و امروزه این کابل‌ های HDMI در هر مغازه‌ ی الکترونیکی و فروشگاه‌ های آنلاین یافت می‌ شوند، این کابل ها که انواع مختلفی دارند اما این تنوع بالا به این معنا نیست که می‌توانید خیلی راحت به اولین مغازه‌ ای که وارد شدید بدون اطلاع کافی یکی را انتخاب و خریداری کنید.

برای نمونه، یکی از ویژگی‌ هایی که باید در هنگام خرید کابل HDMI مورد توجه قرار دهید قابلیت انتقال تصویر اولترا اچ‌ دی یا 4K است. همه‌ ی کابل‌ های اچ‌ دی‌ ام‌ آی نمی توانند تصاویر با دامنه‌ ی دینامیک بالا (HDR) را به انتقال دهند. به همین دلیل اگر قصد دارید تلویزیون جدید و یا پخش‌ کننده‌ ی Blue-ray خریداری کنید، ممکن است احتیاج باشد کابل HDMI جدیدی خریداری کنید.

راهنمای خرید کابل HDMI

راهنمای خرید کابل HDMI

حتما بخوانید: انواع کابل HDMI

قبل از اینکه به راهنمای خرید کابل HDMI برسیم باید به این نکته توجه کنید که صرفا به خاطر اینکه تلویزیون جدید خریده‌ اید نباید کابل اچ‌ دی‌ ام‌ آی جدید هم تهیه کنید. اگر تلویزیون جدید شما HDR یا 4K باشد، تا زمانی که از کابلی با طول کمتر از دو متر استفاده می‌ کنید، هر کابل پرسرعتی می‌ تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

متاسفانه، با نگاه کردن به کابل نمی توان متوجه شد که آیا می تواند داده‌ های 4K و HDR را انتقال بدهد یا نه. حتی اگر روی کابل نوشته باشد High Speed باز هم نمی‌توان کاملا مطمئن بود. تنها راه برای اینکار تست کردن آن است. اگر کابل را تست کردید و کار کرد یعنی کابل از پس انتقال داده ها بر آمده است. این‌ گونه نیست که فکر کنید با کابل دیگر ممکن است کیفیت بهتری دریافت کنید. این فناوری به این شکل کار نمی‌کند.

برای کار نکردن کابل اچ دی ام آی دو حالت وجود دارد. اولین حالت که بیشتر اتفاق می افتد این است که هیچ سیگنالی دریافت نمی‌ شود و مانیتور 4K، خالی یا دارای پرش خواهد بود. البته در این حالت، اول مطمئن شوید که همه‌ ی اتصالات به درستی برقرار باشند. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که هر دو دستگاهی که کابل را به آن متصل کرده اید باید از این فناوری پشتیبانی کند. همچنین، بعضی تلویزیون‌ ها چند ورودی HDMI دارند که فقط یکی از آن‌ ها از 4K پشتیبانی می‌کند. پس، لازم است به این موضوع نیز دقت کنید. حالت دوم که ممکن است در استفاده از کابل‌ های HDMI با آن مواجه شوید، نمایش نقطه‌ های درخشان شبیه برفک بر روی نمایشگر است. اما اگر تلویزیون همان رزولوشنی که برای آن ارسال کردید را نشان دهد یعنی مثلا شما 4K HDR ارسال کنید و تلویزیون آن را 4K HDR تشخیص دهد. این بهترین حالت ممکن است و با استفاده از کابل دیگر تصویری واضح‌ تر و روشن‌ تر نخواهید داشت.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: کابل HDMI , کابل اچ دی ام آی , خرید کابل HDMI , خرید کابل اچ دی ام آی , قیمت کابل HDMI ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 آذر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی