حذف ماده سمی کادمیوم در تلویزیون سامسونگ SUHD
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سامسونگ Samsung، تولید کننده انواع محصولات دیجیتال از جمله مانیتور، پرینتر، اسکنر و انواع ماشین های اداری است که همیشه به دنبال تولید کم خطرترین محصولات بوده است. این شرکت تصمیم گرفته است که فلز خطرناک کادمیوم را از تلویزیون های خود حذف کند. کادمیوم یک فلز سنگین و خطرناک است که با نفوذ به بدن انسان، موجب بیماری های پوستی و تنفسی خواهد شد. علاوه بر این صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کند.

ماده سمی کادمیوم در تلویزیون های سامسونگ SUHD حذف شد

ماده سمی کادمیوم در تلویزیون های سامسونگ SUHD حذف شد و این شرکت در تلویزیون های سری SUHD خود از فناوری کوانتوم دات استفاده کرده است. در این فناوری عبور نور از لایه های کوانتوم دات جایگزین برخورد نور با فسفر شده است. کوانتوم دات در حقیقت به ذرات بسیار ریزی گفته می شود که با تابش نور درخشش و روشنایی زیادی پیدا می کنند. سامسونگ با به کار بردن این فناوری در سری جدید این نمایشگرها، باعث شده تصاویر با روشنایی و درخشندگی بیشتری به نمایش در بیایند. از دیگر ویژگی های فناوری کوانتوم دات این است که در آن تعداد رنگ ها به بیش از یک میلیارد رنگ می رسد که در مقایسه با طیف 16 میلیون رنگ در تلویزیون های معمولی، طیف گسترده تری از رنگ های زنده و جذاب را نمایش می دهد.
حتما بخوانید: ماشین های اداری چند منظوره سامسونگ A3

ماده سمی کادمیوم در تلویزیون های سامسونگ SUHD حذف شد

نکته جالب توجه این جاست که در تکنولوژی ساخت تلویزیون از کادمیوم برای تولید رنگ در نانوکریستال ها استفاده می شود. اما سامسونگ توانسته است با فرمول اختصاصی خود ترکیب منحصر به فرد و بی ضرری را به جای این ماده سمی و خطرناک به کار گیرد.  موضوع دیگری که خوب است به آن اشاره کنیم، ویدئو وال ها و مانیتورهای صنعتی هستند که جایگزین تلویزیون ها و مانیتورهای کوچک در مشاغل مختلف شده اند. اگر شما نیز برای دفتر کار یا سازمان خود نیاز به یک نمایشگر عریض با قابلیت استفاده مداوم دارید، شرکت سامسونگ برای شما پیشنهاداتی خواهد داشت.

ماشین های اداری پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی اسکنر فکس فتوکپی پلاتر

کامپیوتر کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه سانترال تلفن سانترال بیسیم تلفن بیسیم تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور سامسونگ , مانیتور samsung , تلویزیون سامسونگ , تلویزیون samsung , قیمت مانیتور سامسونگ , مانیتور صنعتی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 23 آذر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی