معرفی نرم افزارهای Magic IWB سامسونگ (2)
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در بخش قبلی این مقاله، نرم افزارهای مدیریت محتوای MagicIWB سامسونگ را معرفی کردیم. همچنین دو مورد از زیرمجموعه های مهم و قدرتمند این کارافزار را خیلی کوتاه بررسی کردیم. همان طور که گفتیم نرم افزار Magic IWB I2  برای استفاده در محیط های آموزشی تولید و ارائه شده است. اکنون به بررسی بیشتر و تخصصی تر نرم افزار دوم یعنی MagicIWB S2 می پردازیم.

حتما بخوانید: معرفی نرم افزارهای Magic IWB سامسونگ (1)

کاربرد نرم افزار MagicIWB S2 سامسونگ در محیط های تجاری

نرم افزار MagicIWB S2 برای به کاربردن در محیط های دولتی و تجاری مناسب است. این نرم افزار همه کاره به نحوی طراحی شده است که توانایی و قابلیت انجام کارهای سنگین در همه ی محیط های دولتی و شرکتی را دارد. قابلیت ویژه آن که باعث می شود نیاز به اتصال به یک کامپیوتر اختصاصی نداشته باشد، کارایی و بهره وری را در سازمان های مختلف افزایش می دهد. برای توضیح بیشتر کاربرد نرم افزار MagicIWB S2 سامسونگ در محیط های تجاری باید بگوییم که این نرم افزار از طریق نرم افزار تعاملی تخته سفید، همکاری افراد در جلسات مختلف را افزایش می دهد. به علاوه، این امکان را برای شما فراهم می کند که در جلسات واقعی یا مجازی خود، ارتباطی بی نقص را با افراد دیگر برقرار نمایید. از جمله قابلیت های منحصر به فرد MagicIWB S2 می توانیم به وارد کردن اطلاعات بدون نیاز به کامپیوتر و به صورت لمسی، مدیریت فایل تک منبعی و ابزار اشتراک گذاری چند رسانه ای اشاره کنیم. به علاوه امکان اتصال بدون وقفه برد هوشمند به سیستم های ویدئو کنفرانس وجود خواهد داشت.

معرفی نرم افزارهای Magic IWB سامسونگ (2)

 با نصب نرم افزار قدرتمند و همه کاره MagicIWB S2 بر روی برد هوشمند، جلسات مختلف در سازمان ها و ادارات، کاملا متفاوت تر از قبل برگزار خواهند شد. به عنوان نمونه، قابلیت MagicIWB Agent در این نرم افزار وجود دارد که کاربران با استفاده از آن می توانند با تبلت یا نوت بوک های شخصی خود به صفحه نمایش های IWB متصل شوند. MagicIWB Agent در واقع یک رابط کاربری با امکان استفاده آسان است. MagicIWB Agent کمک می کند که هر کاربر بتواند به صورت همزمان با چند همکار دیگر خود مرتبط شود. هدف اصلی از به کار بردن این رابط کاربری بهینه کردن و بالا بردن کیفیت کار است.  در قسمت بعدی این مقاله، MagicIWB S2 را بیشتر بررسی خواهیم کرد. شما کاربران محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

حتما بخوانید: خرید ویدئو وال سامسونگ Samsung

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: برد هوشمند , خرید برد هوشمند , قیمت برد هوشمند , خرید تخته وایت برد هوشمند , magic iwb s2 سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 9 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی