تحلیل و بررسی پرینتر سه کاره لیزری کانن Canon MF3010
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ابتکار عمل در ساخت پرینترهای چندکاره، به نیاز بسیاری از کاربران پاسخ داده است. پرینتر 3010 canon که ساخت یکی از شرکت های با سابقه و قدرتمند ژاپنی است می تواند علاوه بر پرینت، کارهای مربوط به اسکن و کپی را انجام دهد. پرينتر چندکاره ليزري کانن مدل i-SENSYS MF3010 می تواند از پس نیازهای کاربران خانگی و ادارات بر بیاید. این پرینتر با قابلیت چاپ سیاه و سفید ابعادی که دارد، به خوبی روی میز شما جای گرفته و دست و پا گیر نخواهد بود. سادگی در طراحی و کارایی آن باعث شده تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. از دیگر نقاط قوت این چاپگر MF3010 سرعت چاپ آن است که می تواند در هر دقیقه 18 برگ را چاپ نماید و نیاز به سپری کردن وقت زیاد نیست. شاید بگویید که این سرعت زیادی نیست اما با توجه به قیمتی که دارد و در مقایسه با سایر مدل ها، کاملا به صرفه است. مصارف خانگی این چاپگر نیز بالاتر از حد انتظار کاربران خواهد بود چرا که می توانید به آسانی با USB آن را به کامپیوتر خود متصل نمایید. سینی نگهدارنده کاغذ نیز تا 150 کاغذ ظرفیت دارد که میزان زیادی محسوب می شود. البته لازم به ذکر است که پرینتر کانن canon قابلیت چاپ دورو را ندارد.

حتما بخوانید: نمایندگی فروش پرینترهای کانن canon

طراحی ظاهری پرینتر لیزری سه کاره کانن MF3010

طراحی ظاهری پرینتر لیزری سه کاره کانن MF3010

همانطور که می دانید، پرینتر canon 3010 سه کاره بوده و علاوه بر پرینت، کار اسکن و کپی را نیز انجام می دهد. طراحی ظاهری پرینتر لیزری سه کاره کانن MF3010 بسیار بهینه بوده و ابعاد آن طوری است که جای زیادی را نمی گیرد. این پرینتر لیزری تنها می تواند کاغذهایی با ابعاد A4 و کوچکتر را پرینت، کپی و یا اسکن کند. چاپگر canon رزولوشن چاپی در حدود 600x400 dpi دارد و می تواند ماهانه 8000 برگه را پرینت کند.

کیفیت چاپ و امکانات پرینتر لیزری کانن MF3010

پرینتر 3010 canon به آسانی نصب و راه اندازی می شود. این بدان معناست که شخصی با آشنایی ابتدایی از راه اندازی پرینتر می تواند آن را اجرایی کند. همانند راه اندازی های معمول، پس از قرار دادن دستگاه بر روی میز، کارتریج را درون آن قرار داده و با CD همراه آن، درایور مربوطه را نصب می کنید. پس از پایان نصب پرینتر را به کامپیوتر متصل کرده و راه اندازی به پایان می رسد. Canon MF3010 محبوبیت زیادی دارد و همه طرفدار آن هستند. برای بررسی کیفیت چاپ و امکانات پرینتر لیزری کنون Canon باید بگوییم که این پرینتر با توجه به قیمتی که دارد، با سرعت 18 برگه در دقیقه، سرعت قابل قبولی را در میان هم رده های خود دارد. البته باید همیشه در خاطرتان باشد که پرینتر کنون 3010 جزو پرینترهای حرفه ای بشمار نمی رود و انتظار زیادی از آن نمی توان داشت و می بایست با هم رده های خود مقایسه کرد. کیفیت چاپ این مدل پرینتر کنون برتری خاصی را نشان نمی دهد و می توان آن را معمولی دانست. در زمینه عکس هم حرفی برای گفتن ندارد اما توجه داشته باشید که وقتی سراغ پرینتر چندکاره و سیاه سفید می آید، انتظار چاپ عکس، آن هم با کیفیت بالا را ندارد.

هزینه های جانبی پرینتر لیزری کنون Canon i-SENSYS MF3010

از آنجایی که این پرینتر لیزری کنون 3010 سیاه سفید است، بنابراین تنها نیاز به شارژ کارتریج خود دارد و به جز هزینه تونر، هزینه خاص دیگری را به شما اعمال نمی کند. در واقع باید گفت که هزینه های جانبی پرینتر لیزری کنون Canon i-SENSYS MF3010 حداقل میزانی خواهد بود که برای یک پرینتر صرف می شود. بنابراین پرینتر سه کاره کنون 3010 بسیار اقتصادی است و مناسب کسانی است که قصد ندارد هزینه های اضافی را هنگام خرید پرینتر متحمل شوند.

هزینه های جانبی پرینتر لیزری کنون Canon i-SENSYS MF3010

جمع بندی

پرینتر لیزری کنونCanon 3010  که قابلیت انجام سه کار همزمان را داراست، با توجه به کیفیت و قیمتی که دارد، در میان محصولات مشابه خود کیفیت خوبی دارد که کاربران خانگی و محیط های اداری کوچک به میزان زیادی از آن استقبال کرده اند. نبود پورت شبکه، نبود wifi، نداشتن قابلیت چاپ دورو و اتصال آن به کامپیوتر فقط از طریق USB این پرینتر را مختص کاربران خانگی می کند. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر سه کاره لیزری کانن Canon MF3010 می توانید به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: پرینتر سه کاره لیزری کانن Canon MF3010

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر لیزری کنون , چاپگر کانن , پرینتر سه کاره کانن , پرینتر سه کاره کنون , قیمت پرینتر سه کاره لیزری کانن ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 24 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی