افزایش فروش رایانه های شخصی در تعطیلات پایان سال
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خبری که اخیرا رسانه های زیادی را در برگرفته است، افزایش آمار فروش PC یا کامپیوترهای شخصی در روزهای پایانی سال میلادی بوده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید طبق آمارهای به دست آمده، در تعطیلات پایانی سال 2017 فروش رایانه های شخصی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است در حالی که از سال 2011 تا کنون روند فروش این کامپیوتر ها همواره با کاهش روبرو بوده است.

مرکز IDC یک موسسه تحقیقاتی و آماری است که در مورد میزان فروش کالاهای دیجیتالی از جمله برندهای مختلف دسکتاپ، نوت بوک و ایستگاه کاری تحقیق می کند. طبق گزارش این موسسه فروش این کالاها نسبت به سال قبل با افزایش 0.7 درصدی مواجه شده است. جالب تر اینکه این افزایش میزان فروش در روزهایی اتفاق افتاده که مردم در تعطیلات به سر می برده اند. به این ترتیب پیش بینی IDC مبنی بر کاهش 1.7 درصدی در بازار فروش رایانه های شخصی درست از آب در نیامد. 

حتما بخوانید: نمایندگی ماشین های اداری اچ پی HP

بررسی افزایش فروش رایانه های شخصی در تعطیلات پایان سال

بررسی افزایش فروش رایانه های شخصی در تعطیلات پایان سال

در میان نقاط مختلف جهان، افراد ساکن در مناطق آسیا پاسیفیک و هم چنین آمریکای لاتین بیشترین خرید رایانه های شخصی را انجام داده اند. البته بازار کامپیوتر در ایالات متحده آمریکا با چالش برای تولید کنندگان مواجه شده است. برای بررسی بیشتر افزایش فروش رایانه های شخصی در تعطیلات پایان سال، باید گفت در میان شرکت های فعال در عرصه کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک و ... شرکت اچ پی HP موفق شده که 22.7 درصد از فروش کل جهانی را به خود اختصاص دهد و به این ترتیب بیشترین فروش محصولات را تجربه کرده است. بعد از اچ پی، کمپانی های دیگر تولید کننده کامپیوتر مثل لنوو Lenovo، دل Del، اپل Apple، ایسر Acer و ایسوس Asus به ترتیب رتبه های دوم تا ششم فروش PC را کسب کرده اند.

نکته جالب دیگری که در این رده بندی وجود دارد این است که در بازار ایالات متحده آمریکا، شرکت Del نیز مانند HP فروش بیشتری را نسبت به کمپانی اپل Apple تجربه کرده و بیش از 21 درصد فروش بازار رایانه های شخصی را به نام خود ثبت کرده است. در حالی که اپل فقط 7.3 درصد از این بازار را در اختیار دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت موجودی و قیمت انواع کامپیوتر و قطعات، ماشین های اداری و تجهیزات آموزشی و فروشگاهی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: کامپیوتر , کامپیوتر شخصی PC , قیمت کامپیوتر شخصی , خرید رایانه شخصی , قیمت کامپیوتر اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی