تحلیل و بررسی مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دنیای مانیتورها انتها ندارد و هر روز نوآوری جدیدی در آنها میبینیم اما نکته مهم کاربرد آنهاست. از زمانی که مانیتور صنعتی معرفی شد، بسیاری از افراد فکر نمی کردند که تفاوتی بین آن با مانیتورهای معمولی باشد. اما امروزه تقریبا همه به این نتیجه رسیده اند که نوع صنعتی تفاوت های بنیادی داشته و قابل قیاس نیست. علاوه بر این، برخی ویدیو وال را انتخاب می کنند که نوع پیشرفته تر مانیتور صنعتی محسوب می شود. شرکت ال جی نیز همانند رقبای خود، مانیتور اختصاصی خود را با نام مانیتور صنعتی ال جی تولید می کند که طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این میان، مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D مورد تایید خریداران قرار گرفته و فروش بسیاری دارد. در ادامه به بررسی این نمایشگر می پردازیم.

ویژگی های ظاهری مانیتور صنعتی ال جی 49SM5D

ویژگی های ظاهری مانیتور صنعتی ال جی 49SM5D

شرکت ال جی مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D را به گونه ای طراحی کرده است که هواداران زیادی پیدا کرده است. این مانیتور صنعتی 49 اینچ از نوع Slim بوده و در باریک ترین حالت ممکن تولید شده است. برای توضیح بیشتر ویژگی های ظاهری مانیتور صنعتی ال جی 49SM5D باید بگوییم که در نمای جلوی این مونیتور تنها چیزی که می بینید آرم ال جی LG در قسمت پایین و وسط مانیتور قرار گرفته است. تمامی پورت ها و سایر امکانات در پشت دستگاه تعبیه شده اند تا نمای آن به زیبایی بدرخشد. تمامی مانیتورها در حالت افقی قابل استفاده هستند اما این مانیتور صنعتی ال جی می تواند در حالت عمودی نیز استفاده شود که می تواند در بسیاری از مکان های خاص نیز بکار رود. از ویژگی های جالب این مانیتور این است که هنگامی در حالت عمودی استفاده شود می توانید لوگوی ال جی را جابجا کرده و در سمت دیگر نصب کنید. ابعاد کلی این مونیتور 38.6*638.5*1102 اینچ بوده و وزنی معادل 14 کیلوگرم دارد.

امکانات و ویژگی های فنی مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D

امکانات و ویژگی های فنی مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D

مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D از دسته مانیتورهای 49 اینچی بوده که تصاویر را با وضوح Full HD نمایش می دهد و رزولوشن آن 1920x1080 است. این مانیتور که در مقابل گردو غبار مقاوم است می تواند مکان هایی با رطوبت بین صفر تا 40 درصد و دمای 0 تا 80 درجه به خوبی کار کند. در بیان امکانات و ویژگی های فنی مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D خوب است به فناوری تصویر در تصویر اشاره کنیم که در آن می توان مانیتور را به دو قسمت تقسیم کرد و هر کدام تصویری را نمایش دهند از ویژگی های خاص این نمایشگر صنعتی محسوب می شود. البته این فناوری تنها به تقسیم مانیتور به دو قسمت مساوی ختم نمی شود و می تواند در هر جای مانیتور تصویری کوچکتر قرار گیرد. پشتیبانی از پروتکل های پخش آنلاین ویدئو از دیگر امکانات بی نظیر مانیتور صنعتی ال جی است که در پخش ویدئوی آنلاین کمک فراوانی می کند. این پروتکل ها شامل RTSP/RTP, MMS, HLS  و  MPEG-2 TSهستند که در کنار آنها ارتباط امن Https را نیز اضافه کنید. در این حالت می توان بصورت ایمن مانیتورها را با سرور مورد نظر ارتباط داد. امکانات داخلی که برای این مانیتور تعبیه شده است بسیاری از انتظارات شما را بدون نیاز به تجهیز دیگری مرتفع می سازد.

جمع بندی

امکانات تعبیه شده در مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D در کنار کیفیت ساخت آن، مانیتور را به یک انتخاب کم نظیر تبدیل می کند. افرادی که به دنبال خرید مانیتور صنعتی هستند، مانیتور صنعتی ال جی را فراموش نکنند. مجموعه ایده برتر پارسیان با عنوان مرکز فروش مانیتور صنعتی سال هاست که فروش مانیتورهای صنعتی را در دستور کار خود دارد و محصولات مختلف ال جی مانند ویدئو وال ال جی را به علاقمندان عرضه می کند. برای اطلاع دقیق از قیمت مانیتور صنعتی و نیز سایر امکانات این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 14 بهمن 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی