تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مراکز آموزشی، اتاق های جلسات، کلاس های درس، همایش ها و امثال این موارد همیشه نیازمند یک ویدئو پروژکتور هستند که بتوانند مطالب را به اسانی برای جمعی ارائه کنند، اما اینکه کدام دیتا ویدئو پروژکتور برای کدام کاربری مناسب تر است، موضوع مهمی است. با این حال برخی از مدل های ویدیو پروژکتور آنقدر طراحی خوبی دارند که در بسیاری از موارد قابل استفاده اند. دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220 یکی از برترین و پرفروش ترین مدل ها در نوع خود است که علاقمندان زیادی پیدا کرده است. شرکت ژاپنی سونی با تولید ویدئو پروژکتور سونی 220 به رقبا ثابت کرده است که در همه موارد جزو بهترین هاست. در ادامه این ویدئو پروژکتور سونی Sony را بررسی دقیق تری خواهیم کرد.

مشخصات کلی و ظاهری دیتا پروژکتور سونی DX220

مشخصات کلی و ظاهری دیتا پروژکتور سونی DX220

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220 یکی از مدل های سقفی و زمینی است که در دو حالت قابل استفاده است. دیتا پروژکتور سونی DX220 دارای ابعاد 230 × 79.8 × 325.1 ميلي متر و وزن 2.7 کیلوگرمی می باشد. در بررسی مشخصات کلی و ظاهری پروژکتور سونی DX220 باید گفت که این دستگاه به سادگی هر چه تمام تر طراحی شده و در عین حال زیباست. از جمله ویژگی های خاص ویدئوپروژکتور سونی 220 می توان به راه اندازی سریع (قابلیت Auto Start) و خاموش شدن سریع (Quick power off) اشاره کرد که در زمان صرفه جویی می شود. به گفته شرکت سونی، ویدئو پروژکتور سونی DX220 می تواند در محیط های روشن نیز عملکرد خوبی داشته باشد، هر چند برای دست یابی به بالاترین میزان کارایی دیتا پروژکتور ، می بایست نور محیط کم باشد.

عملکرد و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور سونی VPL-DX220

عملکرد و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور سونی VPL-DX220

مهمترین دلایل فروش بالای دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220 عملکرد آن است. لنز این دستگاه از نوع 3LCD است که زومی در حدود 1.2 دارد. لامپ ویدئو پروژکتور سونی از نوع لامپ جیوه‌ای 215 وات است تا 3000 ساعت عمر می کند. البته این میزان در حالت ECO بین 5000 تا 6000 ساعت خواهد بود. به کمک این لامپ، تصویری که تشکیل می شود کیفیت 1024x768 پیکسلی دارد که کنتراست آن 3000:1 است. در ادامه توضیح عملکرد و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور سونی VPL-DX220 به دیگر نقاط قوت ویدئو پروژکتور سونی DX220 از جمله شدت روشنایی آن اشاره می کنیم که تا 2700 لومن است. این ویژگی می تواند در محیط های روشن نیز عملکرد خوبی داشته باشد. پورت های قابل پشتیبانی این ویدئو پروژکتور شامل HDMI، ورودی کامپیوتر، audio است و در کنار آنها یک بلندگوی یک واتی نیز وجود دارد. در پایان باید اشاره کنیم که . ویدئوپروژکتور سونی DX220 در بزرگترین حالت می تواند تصویر 300 اینچی را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین منوی این دستگاه از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

جمع بندی

به جرات می توان گفت که کمتر دستگاهی با این امکانات و قیمت مناسب وجود دارد و به همین دلیل دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220 محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور سونی Sony و یکی از بزرگترین مرکز عرضه انواع ویدیو پروژکتور، در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور، می تواند قیمت دیتا ویدئو پروژکتور سونی dx220 و سایر مدل ها را در واقعی ترین حالت ممکن ارائه کند که همه شامل گارانتی اصلی خواهند بود. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220 به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , ویدیو پروژکتور سونی , دیتا ویدئو پروژکتور سونی , دیتا پروژکتور سونی VPL-DX220 , قیمت ویدئو پروژکتور سونی DX220 ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 بهمن 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی