تحلیل و بررسی مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه فرقی نمی کند که کسب و کار شما چیست؛ نمایش تیلیغات و اطلاع رسانی در میان مردم اولویت بالایی دارد. ابزارهای فراوانی برای تبلیغ استفاده می شود، اما مهمترین آنها استفاده از مانیتور است. البته در بخش تجاری، ماینتورهای خانگی و معمولی، جز اینکه هزینه روی دست شما بگذارند، چیز دیگری ندارد. به همین منظور شرکت های سازنده مانیتور، به فکر تولید مانیتور صنعتی افتادند. مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C یکی از پرفروش های مانیتور صنعتی ال جی محسوب می شود که قرار است به بررسی دقیق آن بپردازیم.

ویژگی های کلی و ظاهری مانیتور صنعتی ال جی 49SM5C

ویژگی های کلی و ظاهری مانیتور صنعتی ال جی 49SM5C

بطور کلی، مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C از انواع 49 اینچی بوده که ابعاد آن در حدود 38.6*638.5*1102 اینچ است و وزنی معادل 14.1 کیلوگرم دارد. این مانیتور 49 اینچ چه در حالت عمودی و چه در حالت افقی می تواند قابل استفاده شود. برای بررسی ویژگی های کلی و ظاهری مانیتور صنعتی ال جی 49SM5C خوب است بدانیم که در نمای جلویی مونیتور، تنها چیز قابل مشاهده خود نمایشگر و لوگوی ال جی LG است که هنگامی که از حالت افقی به عمودی تغییر می دهید، می توانید لوگو آن را نیز جابجا نمایید. از آنجایی که مانیتور صنعتی در محیط هایی استفاده می شود که ممکن است با محیط بیرون در تماس باشند، مانیتور صنعتی ال جی 49SM5C بطور کامل در مقابل گرد وغبار مقاوم است. این خود یکی از تفاوت های اساسی مانیتورهای صنعتی و ویدئو وال با مانیتورهای خانگی و معمولی محسوب می شود. همچنین فناوری بکار رفته در این مانیتور به شما اجازه می دهد بصورت شبانه روزی از آن استفاده کنید، بدون آنکه دچار افت کیفیت شده و در عملکرد آن اختلال ایجاد شود.

ویژگی های فنی و عملکرد مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C

ویژگی های فنی و عملکرد مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C

می توان گفت که مهمترین بخش مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C پنل آن است. اندازه 49 اینچی مانیتور صنعتی ال جی LG در کنار رزولوشن Full HD می تواند انتخاب مناسبی برای مراکز تجاری، رستوران و فروشگاه ها باشد. همانطور که می دانید میزان این رزولوشن 1080*1920 پیکسل است که وقتی با کنتراست 1:4000 همراه می شود، کیفیت بالایی را به نمایش می گذارد. ویژگی های فنی و عملکرد مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C به همینجا ختم نمی شود و علاوه بر موارد گفته شده، رقمی که برای روشنایی پنل مانیتور صنعتی ال جی 49SM5C در نظر گرفته شده است 450 بوده که میزان قابل قبولی محسوب می شود. در پخش فیلم هایی که سرعت بالایی دارند، زمان پاسخگویی فاکتور بسیار مهمی خواهد بود. این فاکتور که به مدت زمان پردازش یک فریم و آماده شدن برای پردازش فریم بعدی معروف است، برای این مانیتور تنها 12 میلی ثانیه ثبت شده است. ورودی و خروجی های این مدل از مانیتور صنعتی ال جی شامل HDMI و DVI ،DP ،RGB ،RJ45 ،IR ،RS232C ،SD Card ،USB که لیست کاملی از پورت های لازم برای مونیتور را تشکیل می دهند.

جمع بندی

با امکاناتی که شرکت ال جی LG برای مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C در نظر گرفته است، آن را به یکی از انتخاب های اول مشتریان تبدیل کرده است. شرکت ال جی علاوه بر مانیتور صنعتی، در تولید ویدیو وال نیز فعالیت دارد که جزو با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار به شمار می روند. در هر صورت فرقی ندارد که به دنبال خرید ویدئو وال باشید و یا مانیتور صنعتی، شرکت ایده برتر پارسیان، به عنوان عامل نمایندگی مانیتور صنعتی ال جی LG و همچنین مرکز خرید مانیتور صنعتی، می تواند به عنوان یک مشاور و مرکز خرید قابل اعتماد عمل کرده و بهترین محصولات را با گارانتی عرضه نماید. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور صنعتی , مانیتور صنعتی ال جی , قیمت مانیتور صنعتی ال جی 49SM5C , خرید مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5C ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 19 بهمن 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی