مانیتور صنعتی 46 اینچ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بکارگیری فناوری های جدید در بخش های مختلف کسب و کار، علاوه بر آسان تر کردن فرآیندهای موجود، به رونق آن نیز کمک می کند. از سویی دیگر، می توان گفت که تبلیغات بخش عمده ای از یک شغل را تشکیل می دهد. خرید مانیتور صنعتی یکی از راهکارهای کاربردی و موثر در رونق کسب و کار محسوب می شود. ویژگی های مانیتور صنعتی به گونه ای خاص طراحی شده اند تا برای استفاده در شرایط مختلف و خارج از فضای کاملا بسته نیز مناسب باشند. اما در میان این ویژگی ها، اندازه مانیتور اهمیت خاصی دارد زیرا هم در قیمت مانیتور صنعتی موثر است هم به محل نصب آن بستگی دارد. در این بین مانیتور صنعتی 46 اینچ از جمله اندازه هایی است که برای بسیاری از مکان ها مناسب است. شرکت های زیادی در این اندازه به تولید مانیتور پرداخته اند که نمونه با کیفیت آن را می توان مانیتور صنعتی 46 اینچ سامسونگ مثال زد.

مانیتور صنعتی 46 اینچ

مانیتور صنعتی 46 اینچ

بطور کلی، علاقه صاحبان مشاغل به استفاده از نمایشگرهای صنعتی سایز بزرگ رو به افزایش است که خود می تواند اثباتی بر افزایش آگاهی افراد دانست. هر چند استفاده از مانیتورهایی مانند مانیتور صنعتی 46 اینچ و یا مدل مانیتور صنعتی 42 اینچ در حال بیشتر شدن است، اما در سمتی دیگر، بسیاری خواهان بکارگیری از ویدیو وال هستند. برای برخی مشاغل ویدئو وال انتخاب مناسب تری بنظر می رسد زیرا همان ویژگی های مانیتور صنعتی را در سطحی پیشرفته تر دارد و از طرفی دیگر، تا هر اندازه که بخواهید می تواند اندازه آن افزایش یابد. دلیل این امر هم در تعریف و فناوری ویدئو وال نهفته است. این سیستم یکپارچه در واقع از چندین مانیتور صنعتی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک مانیتور بزرگ را تشکیل می دهند. در این سیستم هر مانیتور می تواند تصویر مجزا را نمایش داده و یا همه با هم تصویر یکسانی را نشان دهند. این موضوع به سیاست های کاری شما بستگی دارد، اما نکته مهم برنامه پذیر بودن آن است که می توانید هر آنگونه که مایل هستید از آن استفاده کنید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: مانیتور صنعتی , ویدئو وال, ویدیو وال , مانیتور صنعتی 46 اینچ , مانیتور صنعتی 42 اینچ , خرید مانیتور صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 19 بهمن 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی