صندلی مدیریتی آرام گستر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تجهیزات و لوازم اداری اهمیت خاصی در نما و راحتی کارمندان در محل کار دارد. از مهم ترین آنها می توان به صندلی اداری اشاره کرد که در افزایش بازدهی کارمندان نقش بسزایی دارد. اما گذشته از این موضوع، برخی از مدل ها برای مدیران در نظر گرفته شده که به صندلی مدیریتی معروف هستند. البته علت این نام گذاری بیشتر براساس راحتی بیشتر آنها نسبت به سایر مدل هاست. این مدل صندلی ها کیفیت ساخت بالاتری دارند و خرید صندلی مدیریتی بیشتر مناسب کسانی است که مجبورند ساعت ها پشت میز کار نشسته و کار کنند. بنا بر همین دلایل قیمت صندلی مدیریتی معمولا بالاتر از سایر مدل هاست. شرکت آرام گستر یکی از شرکت های تولید کننده صندلی اداری محسوب می شود که شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی مبل آرام گستر را داراست. این مجموعه با فروش انواع صندلی اداری آرام گستر علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت این شرکت، تلاش می کند تا همه از این فناوری بهره مند شود.

خرید صندلی مدیریتی آرام گستر

خرید صندلی مدیریتی آرام گستر

بطور کلی خرید صندلی مدیریتی آرام گستر مزایای بسیاری دارد. صندلی مدیریتی آرام گستر به گونه ای طراحی شده است که اگر به مدت طولانی نیاز به نشستن داشته باشید، می تواند به شما آرامش دهد و از آسیب های ناشی از نشستن طولانی مدت، جلوگیری می کند. صندلی مدیریتی آرام گستر به شکل ارگونومیک طراحی و ساخته شده است و پس از تست های مختلف بر روی آنها، به بازار عرضه می کنند. یکی از مشکلات ناشی از نشستن طولانی مدت پشت میز، عدم وجود صندلی مناسب است که می تواند آسیب های جدی به اندام های شما وارد کند. در واقع هزینه برای داشتن صندلی راحت، سرمایه گذاری برای سلامتی شماست. آرتروز، دردهای گردن، مفاصل دست و کمر، از شایع ترین مشکلات نبود صندلی مناسب است.

شرکت ایده برتر پارسیان که بخشی از توان خود را در زمینه فروش صندلی اداری گذاشته است، تلاش می کند تا با دسترسی آسان همه به این محصولات، بتوانند از هر مکانی بصورت اینترنتی خریداری کنند و در محل مورد نظر تحویل بگیرند. راحتی در محل کار می بایست اولویت شما باشد.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: صندلی مدیریتی , صندلی اداری , صندلی مدیریتی آرام گستر , خرید صندلی مدیریتی آرام گستر , قیمت صندلی مدیریتی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 19 بهمن 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی