تحلیل و بررسی مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-55LFE8U
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بطور کلی هر چقدر در یک مجموعه تجاری، استفاده از فناوری های جدید بیشتر شود، شانس افزایش فروش نیز بیشتر خواهد شد. استفاده از مانیتور صنعتی نیز به همین دلیل است. این مدل مانیتور ویژگی های خاصی دارد که می تواند بصورت 24 ساعته به شما سرویس بدهد. ویدئو وال هم از همین دسته از مانیتورهای صنعتی هستند که فناوری جدیدتری دارند. در واقع یک ویدیو وال از چندین مانیتور صنعتی کنار هم تشکیل شده است. معمولا شرکت های بزرگ تولید کننده مونیتور، نوع صنعتی آن را نیز عرضه می کنند اما کمتر شرکتی مانیتور با کیفیت تولید می کند. مانیتور صنعتی پاناسونیک از جمله برترین ها در بازار است که سالانه فروش بالایی را به خود اختصاص می دهد، اما برخی از مدل ها طرفداران بیشتری پیدا می کنند که مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-55LFE8U از همان دسته است. برای بررسی بیشتر این مانیتور صنعتی 55 اینچ با ما همراه باشید.

ویژگی های ظاهری مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-55LFE8U

ویژگی های ظاهری مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-55LFE8U

طراحی مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-55LFE8U به گونه ای صورت گرفته است که از فضا بیشترین استفاده شود. از جمله ویژگی های ظاهری مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-55LFE8U می توان به همین قاب دور آن اشاره کرد که تا جای ممکن باریک است و تقریبا همه فضا به پنل اختصاص داده شده است. این تلویزیون صنعتی ابعادی در حدود 62*712*1239 میلی متر دارد و اندازه خود مانیتور 55 اینچ است. این اندازه به میزان کافی بزرگ بوده و در بسیاری از مکان ها قابل نصب است. از طرفی دیگر با طراحی بسیار باریکی که دارد، فضای زیادی را اشغال نمی کند و می توان گفت که بهترین گزینه برای خرید مانیتور صنعتی خواهد بود. مانیتور پاناسونیک TH-55 می تواند در دو حالت افقی و عمودی استفاده شود که گزینه بسیار مفیدی بشمار می رود. پورت های ورودی و خروجی این مانیتور صنعتی شامل USB- HDMI- LAN- DVI- Video- Vga-audio است که در این حالت می توانید با دستگاه های مختلفی ارتباط برقرار کند.

عملکرد مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-55LFE8U

عملکرد مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-55LFE8U

عملکرد مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-55LFE8U به دلیل بکارگیری فناوری های نوین در این نمایشگر به خوبی پیاده سازی شده است. فرقی نمی کند که مشتری مانیتور صنعتی 65 اینچ باشید و یا همین مدل 55 اینچی، شرکت پاناسونیک Panasonic وظیفه خود دانسته و کیفیت محصولات خود را به یک میزان بالا می برد. مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-55 رزولوشن 1080*1920 پیکسل دارد که در مانیتوری به این اندازه، وضوح تصویر خوبی است. حال اگر این ویژگی در کنار کنتراست 1200:1 و زاویه دید 178 درجه قرار گیرد، می توان کیفیت تصویر بی نظیری را در اختیار داشت. با خرید مانیتور پاناسونیک TH-55 می توانید در همه شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید. مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic بین دمای صفر تا 40 درجه سانتی گراد عملکرد خوبی خواهد داشت و رطوبت بین 20 تا 80 درصد را می تواند تحمل کند. اگر قرار باشد از فیلم هایی که تحرک زیادی دارند در این نمایشگر استفاده کنید، نتیجه خوبی دریافت خواهید کرد زیرا مدت زمان پاسخگویی این مونیتور تنها 9 میلی ثانیه است که باعث می شود تصویر تار نشود.

جمع بندی

به هر حال با توجه به اندازه 55 اینچی مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-55LFE8U در کنار ویژگی های آن، می توان گفت که فروشگاه ها و بسیاری از ادارات و اتاق های کنفرانس مناسب آن خواهند بود. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان عاملیت نمایندگی فروش مانیتور صنعتی، توصیه می کند که برند پاناسونیک Panasonic را در انتخاب های اول خود قرار دهید. این شرکت تجارب زیادی در بخش فروش مانیتور صنعتی پاناسونیک پیدا کرده است و با دریافت بازخورد مشتریان و بررسی محصولات مختلف، قیمت مانیتور صنعتی پاناسونیک را در مقایسه با امکاناتی که دارد مقرون به صرفه تر می بیند. علاوه بر این، شرکت ایده برتر پارسیان با حذف واسطه ها، قیمت مانیتورهای صنعتی را بدون هزینه اضافی و با قیمت واقعی به مشتریان خود عرضه می کند. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-55LFE8U به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-55LFE8U

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور صنعتی , مانیتور صنعتی پاناسونیک 55LFE8U , قیمت مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-55LFE8U ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 بهمن 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی