بیت کوین Bitcoin چیست؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حتما بارها واژه بیت کوین Bitcoin را شنیده اید و مطالبی را در مورد آن می دانید. در اینجا قصد داریم تا کمی دقیق تر در مورد این پدیده سخن بگوییم. بیت کوین Bitcoin در واقع یک ارز رمزی یا یک نوع پول دیجیتالی است که بر پایه رمز و کد بنا شده است. بیت کوین یک روش پرداخت جدید با استفاده از فناوری Peer-To-Peer است این پول دیجیتالی تحت نظارت هیچ گونه مرجع یا بانک مرکزی قرار ندارد و کاربرانی که از آن استفاده می کنند خرید و فروش خود را به طور مستقیم و تحت شبکه انجام می دهند. به بیان دقیق تر بیت کوین، یک سیستم پول الکترونیک است که برای کاربران و مشتریان خود این امکان را فراهم می کند بدون حضور هیچ سیستم واسطه ی دیگری مثل بانک یا سازمانی دیگر، به تبادل ارز و پول بپردازند.

حتما بخوانید: افزایش امنیت گوشی و تبلت اندروید

معرفی بیت کوین Bitcoin

معرفی بیت کوین Bitcoin

برای معرفی بیت کوین Bitcoin و بین خصوصیات آن باید بگوییم که این سیستم پول دیجیتالی یا ارز رمزی مزایای زیادی دارد از جمله این که کاربر با استفاده از آن می تواند پرداخت های خود را با سرعت بالا و هزینه بسیار کمتر انجام دهد. علاوه بر این برای تراکنش هایی با مبلغ بالا، لزومی به پرداخت هزینه به یک بانک واسطه نخواهد بود. شما به عنوان کاربر بیت کوین، می توانید با تلفن همراه خود و طی دو مرحله، به آسانی پرداخت مورد نظرتان را انجام دهید. بدون این که نیازی داشته باشید وارد حساب کاربری شده یا پسورد خاصی را تایپ کنید. فقط کافی است QR Code را ارائه دهید تا اسکن شود. در این سیستم الکترونیک، به دلیل وجود رمز نگاری و حفاظت سطح بالا، پول شما در برابر هک مصون بوده و در امنیت کامل خواهد بود. به این ترتیب کسی نمی تواند به جای کس دیگری پرداخت انجام دهد یا پولی را شارژ کند. سیستم Bitcoin هیچ محدودیت زمانی و مکانی را برای کاربران خود ایجاد نکرده است و شما حتی در مواقع تعطیل نیز می توانید به آسانی از آن استفاده نمایید.

از دیگر مزیت های این سیستم این است که تبادلات بین المللی با سرعت بسیار بالایی انجام می شوند. ارسال وجه یا تبادل پول در بیت کوین مانند تبادل پول با همسایه یا دوستتان است و بدون وقفه چند روزه یا پرداخت هزینه انجام می شود. به علاوه مبلغ حداقل یا حداکثری برای این تبادلات تعیین نشده است. همچنین همان طور که می دانید، شماره کارت های بانکی در بسیاری مواقع مورد سوءاستفاده مجرمان و هکرها قرار می گیرند. اما در سیستم پول الکترونیکی و استفاده از بیت کوین هیچ شماره مشخصی وجود ندارد و تمام تبادلات مثل معامله با پول نقد، بدون نیاز به آشکار شدن هویت شما، انجام می شوند. 

شرکت ایده برتر پارسیان انواع ماشین های اداری، تجهیزات آموزشی و فروشگاهی، کامپیوتر و لپ تاپ، سیستم های امنیتی، مبلمان اداری و لوازم خانگی را با مناسب ترین قیمت و گارانتی اصلی ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: بیت کوین , پول دیجیتالی , ارز دیجیتالی , پول دیجیتالی بیت کوین , ارز رمزی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 اسفند 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی