معرفی مانیتورهای اچ پی با رزولوشن 4K و درگاه USB-C
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت اچ پی HP که از برندهای مطرح دنیا است در عرصه های مختلف مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور و همچنین تجهیزات گیمینگ محصولات بسیار خوبی را ارائه کرده است. این شرکت به تازگی 3 مانیتور جدید را وارد بازار کرده که دارای رزولوشن 4K بوده و به پورت USB-C مجهز هستند.

حتما بخوانید: مانیتور بدون حاشیه ایسر Acer با وضوح 4K

معرفی مانیتورهای حرفه ای اچ پی با رزولوشن 4K و درگاه USB-C

برای معرفی مانیتورهای حرفه ای اچ پی با رزولوشن 4K و درگاه USB-C باید بگوییم که این مانیتورها در اندازه های 27اینچی، 32 اینچی و 43 اینچی تولید شده, با نام های تجاری Z27، Z32 و Z43 ارائه شده اند. وجود پورت USB-C باعث می شود که نمایشگر به راحتی به دستگاه های مختلف متصل شود و طیف رنگ های sRGB را با دقت و وضوح بسیار بالا نمایش دهد. کاربران حرفه ای که به یک مونیتور با پنل IPS با رزولوشن 4K، عمق رنگ 10 بیتی و زاویه دید 178 درجه ای نیاز دارند، مخاطب اصلی این نمایشگرها قرار هستند. اما با توجه به اینکه پهنه رنگی گسترده ای ندارد و فقط محدوده رنگی sRGB را پوشش می دهند، ممکن است برای کارهای گرافیکی گزینه مناسبی نباشد.

معرفی مانیتورهای حرفه ای اچ پی با رزولوشن 4K و درگاه USB-C

لازم به ذکر است که هر سه مانیتور سری Z اچ پی با ظاهری مشابه طراحی شده اند. اما تفاوت هایی نیز دارند. مثلا این که با بزرگ تر شدن ابعاد مانیتور امکان برخی از تنظیمات از بین می رود. در مانیتور 27 اینچی امکان چرخش افقی وعمودی، خم شدن و تنظیم ارتفاع مانیتور وجود دارد اما در مدل 32 اینچ قابلیت چرخش مونیتور و در مدل 43 اینچی قابلیت تنظیم ارتفاع حذف شده است. مانیتور Z32 اچ پی دارای حاشیه های فوق باریک در هر چهار طرف نمایشگر است. اما در مانیتور Z27 فقط در سه جهت از حاشیه بسیار باریک برخوردار است و در طراحی مانیتور Z43 نیز از حاشیه فوق باریک استفاده نشده است. بنابراین اگر قصد دارید چند عدد از این نمایشگرها را در کنار هم قرار دهید بهتر است مدل 32 اینچی آن را انتخاب نمایید. در ادامه نیز خوب است بدانید که هر سه مدل دارای درگاه ورودی DisplayPort 1.2 در اندازه کوچک و استاندارد و نیز درگاه HDMI 2 هستند. همچنین سه پورت USB 3.0 در این مانیتور 4k قرار داده شده است. 

فروشگاه ایده برتر پارسیان، مرکز فروش مانیتور کامپیوتر است و شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مانیتور با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: مانیتور , نمایشگر , مانیتور اچ پی , مانیتور اچ پی 4K , مانیتور اچ پی Z27 , قیمت مانیتور اچ پی , خرید مانیتور 4K ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 15 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی