معرفی نت بوک های سری 3 و 5 سامسونگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت سامسونگ Samsung، تولید کننده مطرح انواع محصولات دجیتالی مانند کامپیوتر و لوازم جانبی، لپ تاپ، مانیتور، مانیتور صنعتی، ساینیج دیجیتال و ماشین های اداری مثل پرینتر، اسکنر و دستگاه کپی می باشد. این شرکت اخیرا از سه لپ تاپ جدید خود نیز رونمایی کرده است. لپ تاپ های جدید سامسونگ که تحت عنوان سری 3 و 5 معرفی شده اند، برای استفاده روزمره کاربران و اجرای گاه به گاه بازی های ویدئویی طراحی شده اند و نسبت به نمونه های مشابه خود مثل نت بوک های سری 7 اسپین و 9 اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر هستند.

حتما بخوانید: مجهز شدن همه محصولات سامسونگ به اینترنت اشیا IOT

معرفی و بررسی نت بوک های سری 3 و 5 سامسونگ

معرفی و بررسی نت بوک های سری 3 و 5 سامسونگ

برای معرفی و بررسی نت بوک های سری 3 و 5 سامسونگ و بیان مشخصات و ویژگی های ظاهری این نت بوک ها باید بگوییم که سری 3 شامل دو مدل لپ تاپ یکی با صفحه نمایش 14 اینچ و رزولوشن HD و دیگری با صفحه نمایش 15.6 اینچ و رزولوشن FHD است. لازم به ذکر است که در پیکربندی مدل 15.6 اینچی یک کارت گرافیک انویدیا MX110 نیز قرار داده شده است. پردازنده های هر دو مدل Core i7 نسل هشتم اینتل بوده و به یک باتری 43 وات ساعتی نیز مجهز هستند. نت بوک سری 5 سامسونگ فقط در یک مدل با نمایشگر 15.6 اینچ ارائه شده است. وضوح تصویر این لپ تاپ فول اچ دی بوده و به یک پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک انویدیا GDDR5 MX150 نیز مجهز است. باتری این مدل 43 وات ساعت قدرت دارد و دارای یک دوربین VGA می باشد. نکته جالب توجه اینکه هر سه این مدلها دارای یک لولای بسیار بسیار باریک و کیبورد کامل که شامل Num Pad است نیز هستند. همچنین پنل این لپ تاپ به صورت کاملا ضد آب تولید شده و رنگ ها برای مشاهده تصاویری زنده و واضح تر توسط موتور رنگ سامسونگ تنظیم شده اند.

شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت فروش نمایندگی ماشین های اداری سامسونگ می باشد و شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع محصولات این کمپانی از طریق مراجعه به سایت ایده برتر و یا تماس با شماره تلفن 73027-021 با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: لپ تاپ, نوت بوک, لپ تاپ سامسونگ, نوت بوک سامسونگ, قیمت نوت بوک سامسونگ سری 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 18 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی