معرفی مانیتور حرفه ای فیلیپس Philips 272B8QJEB
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت فیلیپس Philips یکی از برندهای مطرح دنیا است که محصولات قدرتمند و بسیار با کیفیتی را در زمینه تجهیزات دیجیتال تولید می کند. از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع مانیتور، ویدئو وال، مانیتور صنعتی  و ... اشاره کرد.

این شرکت به تازگی یک مانیتور حرفه ای تولید کرده است که قابلیت های ویژه ای دارد. مونیتور جدید فیلیپس که با نام تجاری Philips 272B8QJEB عرضه شده، به طور خاص و ویژه برای طراحان تولید شده است. البته گروه دیگری از کاربران که مخاطب محصول جدید فیلیپس قرار می گیرند، افرادی هستند که ساعت های طولانی را پشت کامپیوتر سپری می کنند و علاوه بر دقت رنگ بالا، فاکتورهای دیگری را نیز مد نظر دارند.

حتما بخوانید: خرید ویدئو وال فیلیپس Philips

معرفی و بررسی مانیتور حرفه ای فیلیپس Philips 272B8QJEB

معرفی و بررسی مانیتور حرفه ای فیلیپس Philips 272B8QJEB

مانیتور فیلیپس 272B8QJEB در ابعاد 27 اینچ تولید شده و دارای وضوح تصویر QHD است. زمان پاسخ دهی آن نیز 5 میلی ثانیه اعلام شده است. در ادامه معرفی و بررسی مانیتور حرفه ای فیلیپس Philips 272B8QJEB باید بگوییم که در این مانیتور یک پنل از نوع IPS قرار داده شده است که دارای دقت 10 بیت و ساختار رنگ 12 بیت بهره می برد. این در حالی است که بسیاری از نمایشگرهای موجود در حال حاضر پنل های 6 الی 8 بیت دارند.

حتما بخوانید: مانیتور جدید فیلیپس با قابلیت چرخش 90 درجه

در ادامه بیان ویژگی های مانیتور 27 اینچی فیلیپس باید گفت که شدت روشنایی این نمایشگر 250 نیت است و امکان چرخش 90 درجه ای نیز دارد. در مورد درگاه های ورودی و خروجی مانیتور 272B8QJEB خوب است بدانید که سازندگان علاوه بر جک های صوتی، رابط های USB 2.0 و USB 3.0 با قابلیت Quick-charge را نیز قرار داده اند. به علاوه برای خروجی های تصویر، رابط VGA، DVI (Dual-Link)، DisplayPort 1.2 و همچنین HDMI 1.4 تعبیه شده است. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی فیلیپس در تهران بوده و آماده ارائه خدمات به شما کاربران و مشتریان محترم می باشد. شما می توانید برای خرید مانیتور صنعتی با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور فیلیپس , مانیتور فیلیپس 272B8QJEB, مانیتور حرفه ای فیلیپس, خرید مانیتور فیلیپس 272B8QJEB ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی