عرضه مادربردهای MSI با بالاترین سرعت SSD
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت ام اس آی MSI یکی از تولید کنندگان مطرح تجهیزات مثل لپ تاپ و قطعات دیجیتال از قبیل مادربرد است که محصولات خوبی را در این عرصه ارائه نموده است. این کمپانی تایوانی به تازگی نسخه به روزرسانی شده مادربردهای Z370 و X299 اینتل را منتشر کرده است. 2 ویژگی اساسی و مهم که برای سرعت بخشیدن به سرعت حافظه های ذخیره سازی در این مادربردها گنجانده شده شامل پیکربندی RAID از طریق CPU و به روزرسانی BIOS است.

حتما بخوانید: آموزش دریافت مشخصات سخت افزاری کامپیوتر

بالاترین سرعت SSD در مادربردهای MSI

بالاترین سرعت SSD در مادربردهای MSI

در مورد امکان پیکربندی RAID از طریق CPU که با نام های CPU-Attached RAID، Virtual RAID on CPU یا VROC نیز شناخته می شود، باید گفت که این ویژگی در واقع امکان RAID کردن حافظه های SSD NVME متصل به مسیر PCI-E را برای مادربرد فراهم می کند. در ادامه برای توضیح بالاترین سرعت SSD در مادربردهای MSI باید گفت از آنجا که آرایش RAID به وسیله چیپست PCH نیز پشتیبانی می شود ممکن است عرضه آپدیت جدید بایوس بی دلیل به نظر برسد. اما خوب است بدانید چون آرایش RAID مجازی که از طرف CPU انجام می شود، بسیار سریع تر از RAID شدن های PCH است. شرکت msi اسلاید هایی که برای مقایسه RAID های VROC با چیپست منتشر کرده است.

ویژگی دیگری که در نسخه جدید به مادربردهای اینتل اضافه شده، به روزرسانی بایوس است که با نام M.2 Genie معرفی شده است. M.2 Genie امکان RAID 0 را برای حافظه های SSD M.2 بهبود داده و باعث سهولت در انجام عملیات نهایی شده است. در این مورد نیز کمپانی msi لیستی را منتشر کرده که حاوی مدل های دریافت کننده آپدیت CPU-Attached RAID می باشد. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع قطعات کامپیوتر به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: مادربرد, مادربورد , مادربرد اینتل , مادربرد msi , قیمت مادربرد msi , خرید قطعات کامپیوتر , اخبار روز تکنولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 20 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی