معرفی مانیتور گیمینگ ایسوس ASUS VG255H
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت ایسوس Asus برندی مطرح و آشنا در زمینه کامپیوتر و قطعات، لپ تاپ و مانیتور است. این شرکت در زمینه تجهیزات گیمینگ نیز تا کنون محصولات بسیار خوبی را وارد بازار کرده است. همان طور که می دانید مانیتور گیمینگ فقط در کنار لپ تاپ یا PC به کار نمی روند. بلکه گیمرهای حرفه ای که با کنسول، بازی می کنند نیز برای تجربه یک بازی عالی و تمام عیار، ترجیح می دهند از یک مانیتور خوب و حرفه ای استفاده کنند. به این منظور محصولات مناسبی در بازار موجودند که البته تعداد آن ها محدود است. شرکت ایسوس به تازگی یک مانیتور گیمینگ جدید را مخصوص کنسول های بازی تولید و عرضه کرده است. این مانیتور با نام ASUS VG255H معرفی شده است.

حتما بخوانید: اولین لپ تاپ گیمینگ ایسوس با پردازنده AMD Ryzen

معرفی مانیتور گیمینگ ایسوس ASUS VG255H برای کنسول بازی

معرفی مانیتور گیمینگ ایسوس ASUS VG255H برای کنسول بازی

اکنون به معرفی مانیتور گیمینگ ایسوس ASUS VG255H برای کنسول بازی می پردازیم. مانیتور ایسوس VG255H یک مانیتور گیمینگ برای کنسول بازی است که در ابعاد 24.5 اینچ طراحی شده است. این مونیتور تصاویر را با وضوح Full HD نمایش می دهد و نسبت به قابلیت های جالب و خاص خود، قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی دارد. مانیتور VG255H ایسوس از فناوری AMD FreeSync نیز در رابط HDMI پشتیبانی می کند. همان طور که می دانید این تکنولوژی به تازگی برای کنسول بازی نسل هشتم ارتقا یافته است.

در مورد سایر قابلیت ها و ویژگی های مانیتور ASUS VG255H خوب است بدانید که این مونیتور قابلیت چرخش 90 درجه دارد و زمان پاسخ دهی آن 1 میلی ثانیه است. البته فرکانس پنل TN نمایشگر به 75 هرتز نیز می رسد. در بخش I/O آن نیز دو عدد رابط HDMI 1.4a و ورودی D-Sub تعبیه شده است. همچنین لازم به ذکر است مانیتور گیمینگ ایسوس Asus دارای فنااوری ASUS GamePlus است و به این ترتیب یک OSD کاملا حرفه ای شامل شمارنده نرخ قدیم را در اختیار کاربر قرار می دهد. یک ویژگی جالب توجه دیگر در این مونیتور این است که 6 وضعیت از پیش تعیین شده را برای گیمرها در آن اعمال کرده اند! در پایان نیز خوب است به تکنولوژی GameFast اشاره کنیم که تکنولوژی اختصاصی ایسوس برای گیمرهای کنسولی است. این فناوری بر روی کاهش زمان ورودی متمرکز می شود.

شما می توانید برای خرید مانیتور گیمینگ ایسوس Asus به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور ایسوس , مانیتور گیمینگ ایسوس , مانیتور گیمینگ ایسوس VG255H , خرید مانیتور گیمینگ ایسوس VG255H ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 20 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی