استفاده از تمام مواد در پرینتر سه بعدی گلوفورج Glowforge
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سه بعدی تکنولوژی جدیدی است که به سرعت توانسته در عرصه ها مختلف صنعت، ورزش، پزشکی و .... وارد شود. در حال حاضر انواع مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد که هر کدام قابلیت های ویژه خود را داشته و به منظور خاصی استفاده می شوند.

Glowforge یک پرینتر سه بعدی لیزری است که قابلیت های بسیار جالبی دارد. این پرینتر به شما امکان می دهد که اشیاء مورد نظر خود را با استفاده از هر نوع موادی که می خواهید چاپ کنید. پرینتر سه بعدی Glowforge می تواند مدل مورد نظر را با استفاده از انواع مواد که در اختیار کاربر هست، بسازد. همچنین قابلیت برش نیز در آن گنجانده شده است. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از چرم یک کیف، یا حتی یک جعبه چوبی بسازید. همچنین می تواند شکلات های تخته ای و بدون شکل را به یک شکل زیبا و دوست داشتنی شکلات تبدیل کنید.

حتما بخوانید: چاپ ستون فقرات توسط چاپگرهای سه بعدی

پرینتر سه بعدی گلوفورج Glowforge از تمام موادر برای پرینت استفاده می کند

پرینتر سه بعدی گلوفورج Glowforge از تمام موادر برای پرینت استفاده می کند

همان طور که گفته شد پرینتر سه بعدی گلوفورج Glowforge از تمام موادر برای پرینت استفاده می کند. اگر می خواهید با مکانیزم کار این چاپگر سه بعدی آشنا شوید باید بگوییم که پرینتر Glowforge اطلاعات مربوط به شکل و مدل مورد نظر را با استفاده از فتوشاپ، ایلوستریتور ادوبی و یا نرم افزارهای مشابه آن دریافت می کند. علاوه بر این در داخل این پرینتر جالب و منحصر به فرد دوربین هایی قرار داده شده است که می تواند به وسیله آن ها طرح مذکور را از طریق خودکار یا کاغذ هم بگیرد. همچنین دارای فوکوس خودکار است و برای هر پرینت، 2 الی 20 دقیقه زمان صرف می کند. پرینتر سه بعدی گلوفورج، یک پرینتر هیبریدی است و نقطه مقابل پرینترهای سه بعدی مثل Form 3 قرار دارد که فقط می توانند با استفاده از پلاستیک مدل سازی کنند. شما برای استفاده از گلوفورج باید موادی مثل چوب، چرم، فوم، اکریلیک، مقوا، فیبر، شیشه و ... و یا حتی مواد اولیه غذایی! را درون دستگاه قرار دهید و به ساخت شکل دلخواه خود بپردازید. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید بهترین پرینتر سه بعدی به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر سه بعدی , چاپگر سه بعدی , پرینتر سه بعدی لیزری , پرینتر سه بعدی گلوفورج , پرینتر سه بعدی Glowforge ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 20 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی