عملکرد بسیار خوب کیس های Lian Li Alpha 550
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استفاده از خنک کننده های مایع و تکنولوژی های LED RGB Sync، موجب شده است تا کاربران بسیاری به سمت انواع کیس با درب و پنل های شیشه ای و شفاف کشانده شوند. شرکت های سازنده سخت افزار نیز هیشه با محصولات جدید خود در این بازار حضور دارند. به تازگی، شرکت تایوانی Lian Li سری کیس های آلفا را با دو مدل جذاب وارد بازار کرده است.

شفافیت و عملکرد بسیار خوب کیس های Lian Li Alpha 550

شفافیت و عملکرد بسیار خوب کیس های Lian Li Alpha 550

حتما بخوانید: خرید کیس آماده مخصوص بازی

این محصول که نام کامل آن Lian Li Alpha 550 است برای گیمرها و کاربران به دلیل نمایش سخت افزارهای داخل آن یک کیس جذاب به حساب می آید. از ویژگی های این کیس امکان نصب کارت گرافیک ها به صورت عمودی می باشد. همچنین ضخامت پنل شیشه ای آن 4 میلی متر است. کیس های Alpha 550 دارای فناوری Bora RGB هستند که علاوه بر پشتیبانی از نوار دیودهای LED، فن هایی با همین ویژگی را حمل می کنند.

برای خاموش و روشن کردن رنگ ها و مدیریت آن ها در کنار هر دو کیس یک ریموت کنترل عرضه می گردد. در هر دو مدل از مادربردهای ATX پشتیبانی می شود و همچنین متریال اصلی بدنه از نوع SECC است. علاوه بر این، سری جدید آلفا در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است و در پنل I/O محصول، رابط های صوتی، USB 2.0 و USB 3.1/C نصب شده است.

در تهویه این کیس، می توان از 3 عدد فن 120 یا 140 میلی متری در بالای کیس، یک فن 120 میلی متری در عقب و 3 عدد فن 120 میلی متری در بخش جلوی آن استفاده کرد. امکان نصب خنک کننده های بادی CPU با ارتفاع حداکثر 17 سانتی متر در این محصول وجود دارد. همچنین این کیس از کارت گرافیک با طول حداکثر 40 سانتی متر پشتیبانی می کند. Lian Li Alpha 550 به شما امکان نصب 7 ذخیره ساز با آرایش 2 درایو 3.5 اینچی و 5 درایو 2.5 اینچی را می دهد. در آخر باید گفت که کاربران امکان استفاده از منابع تغذیه به طول 25 سانتی متر را در این دو کیس خواهند داشت. Lian Li Alpha 550 می تواند برای افرادی که به نمای سیستم خود اهمیت می دهند گزینه ای مناسب باشد.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: کیس , کیس گیمینگ , خرید کیس , خرید کیس گیمینگ , قیمت کیس , فروش کیس گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 21 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی