مشاهده پاورپوینت در دیتا ویدئو پروژکتور
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همان طور که می دانید دیتا ویدئو پروژکتور یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات آموزشی است که به صورت گسترده در کلاس های آموزشی مدارس، دانشگاه ها و حتی جلسات استفاده می شود. یکی از متداول ترین شیوه های آموزش مدرن، نمایش اسلاید پاورپوینت از طریق ویدئو پروژکتور است. استفاده از اسلایدهای آموزشی به روان تر بودن آموزش کمک می کند و اثر بخشی جلسات را افزایش می دهد.

نمایش پاورپوینت با ویدئو پروژکتور

نمایش پاورپوینت با ویدئو پروژکتور

استفاده از دیتا پروژکتور برای آموزش مطالب درسی و نمایش پاورپوینت با ویدئوپروژکتور سالیان زیادی است که بین اساتید و معلمان مرسوم است. این شیوه آموزشی با وجود تفاوت هایی در شکل و ظاهر پروژکتورها، امروز نیز به همان شیوه دنبال می شود و هدف از آن انتقال تصویر به یک پرده نمایش یا برد هوشمند در ابعاد بزرگ است. در هنگان مشاهده پاورپوینت در ویدیو پروژکتور، گاهی اوقات فرد سخنران در هنگام ارائه مطالب می خواهد که توجه کامل مخاطبین به وی معطوف شود برای چند دقیقه به مطالب روی پرده نمایش نگاه نکنند. برای این منظور می توان با استفاده از ویژگی Presenter View تمام مطالب و اسلاید های موجود در صفحه را موقتا مخفی کرد.

حتما بخوانید: خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس

نمایش پاورپوینت با ویدئو پروژکتور

این قابلیت خصوصا زمانی مفید خواهد بود که شما از یک مانیتور دوم (مثل پرده نمایش) برای نمایش اسلاید در پروژکتور استفاده می کنید. گزینه Presenter View در پاور پوینت یک دسترسی خصوصی برای شما ایجاد می کند که از چشم سایر مخاطبان مخفی خواهد بود. به عنوان مثال شما می توانید اسلاید بعدی را برای حضار نمایش دهید و همزمان یادداشت های خودتان را نیز مرور نمایید. گزینه Use Presenter View در منوی Slide Show وجود دارد و با تیک زدن فعال می شود. همچنین می توانید بعد از نمایش اسلاید خود، روی Slide Options کلیک کنید و گزینه Presenter View را انتخاب نمایید. علاوه بر این، کلید ترکیبی Alt+F5 نیز Presenter View فعال می کند.

شما می توانید برای مشاوره تخصصی با کارشناسان و دریافت قیمت و خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , دیتا ویدئو پروژکتور , ویدئوپروژکتور کلاس درس , نمایش پاور پوینت در ویدیو پروژکتور , خرید ویدئو پروژکتور ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی