تحلیل و بررسی لیبل پرینتر برادر Brother PT-D600
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بسیاری از مشاغل امروزی استفاده از لیبل زن نسبت به سایر روش های قدیمی لیبل زنی ترجیح می دهند. با وجود یک لیبل پرینتر با کیفیت و قابل اعتماد، دیگر نیازی به صرف زمان طولانی و هزینه های زیاد برای طراحی و چاپ لیبل نیست. تنها نکته مهم در انتخاب پرینتر لیبل زن کیفیت ساخت، شناخت امکانات آن و برند سازنده آن است. شرکت برادر Brother نیز که بخشی از تمرکز خود را برای ساخت و تولید انواع چاپگر لیبل زن گذاشته است، با طراحی لیبل پرینتر برادر Brother PT-D600 ثابت کرد که در این زمینه نیز پیشرو است. در این مقاله به بررسی این دستگاه خواهیم پرداخت.

ویژگی های ظاهری و کلی لیبل پرینتر برادر PT-D600

ویژگی های ظاهری و کلی لیبل پرینتر برادر PT-D600

لیبل پرینتر برادر Brother PT-D600 به گونه ای طراحی شده است که بتوانید لیبل مورد نظر خود را طراحی کرده و تا 99 لیبل را در حافظه آن ذخیره کنید. برند برادر که به تولید دستگاه های حرفه ای شهرت دارد، با ساخت لیبل زن برادر 600 کیفیت بی نظیری را به مخاطبان عرضه می کند. از ویژگی های ظاهری و کلی لیبل پرینتر برادر PT-D600 می توان به ابعاد کوچک این دستگاه اشاره کرد که باعث شده تا در همه مکان ها استفاده شود و مناسب همه فضاهای کاری است. این لیبل زن برادر Brother به واسطه پورت USB خود به کامپیوتر متصل شده و می تواند از آن فرمان بگیرد. این قابلیت به شما کمک می کند تا توسط کامپیوتر لیبل های حرفه ای را طراحی کرده و به چاپ برسانید.

ویژگی های فنی لیبل پرینتر برادر PT-D600

ویژگی های فنی لیبل پرینتر برادر PT-D600

لیبل پرینتر برادر Brother PT-D600 می تواند روی برچسب های TZe durable لیبل ها را پیاده کند. لیبل پرینتر برادر PT-D600 قادر است برچسب هایی با طول بین 3.5 میلی متر تا 24 میلی متر را به چاپ برساند. تمامی این فرآیند توسط مانیتور رنگی کوچک آن قابل پیگیری است و می توانید لیبل های خود را مشاهده کنید. در ادامه ویژگی های فنی لیبل پرینتر برادر PT-D600 باید بگوییم که کاغذ استفاده شده در این دستگاه ریبون است و سرعت چاپ آن تا 30 میلیمتر با آداپتور و 20 میلیمتر با باتری خواهد رسید. این لیبل پرینتر می تواند تمامی دستورات شما را با رزولوشن 360*180 dpi به چاپ برساند.

جمع بندی

شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی لیبل زن برادر در تهران توانسته با بررسی های زیاد ثابت کند که لیبل پرینتر برادر Brother PT-D600 جزو بهترین هاست. این مجموعه با ایجاد محیطی مناسب برای خرید اینترنتی انواع لیبل زن می تواند مشاور خوبی برای انتخاب شما باشد. در انتها باید گفت که قیمت لیبل پرینتر برادر d600 در مقایسه با امکانات و ویژگی های آن بسیار مقرون به صرفه است.  برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر لیبل پرینتر برادر Brother PT-D600 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: لیبل پرینتر برادر Brother PT-D600

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: لیبل پرینتر , لیبل زن , چاپگر لیبل , لیبل پرینتر برادر , لیبل پرینتر برادر D600 , قیمت لیبل پرینتر برادر D600 ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی