تحلیل و بررسی اسکنر اپسون Epson V19
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همانطور که می دانید اسکنر یکی از مهمترین ماشین های اداری مطرح و کاربردی در ادارات و شرکت هاست که امروزه سر از منازل نیز در آورده است. تنها با داشتن یک دستگاه اسکنر خوب و با کیفیت به سادگی می توانید مدارک و اسناد خود را به صورت فایل های قابل ذخیره در کامپیوتر تبدیل کرده و نگران از بین رفتن مدارک در اثر خراب شدن کاغذها نباشید. اپسون که در تولید ماشین های اداری جزو مهمترین رقبای بازار است، مدل های مختلفی از اسکنر اپسون Epson را عرضه کرده است. یکی از مدل های جدید این شرکت با نام اسکنر اپسون Epson Perfection V19 عرضه شده تا فرآیند اسکن کردن را ساده تر سازد.

ویژگی های کلی اسکنر اپسون V19

ویژگی های کلی اسکنر اپسون V19

اسکنر اپسون Epson Perfection V19 با ابعاد 303*177*137 میلیمتر و وزن 2.7 کیلوگرم برای ادارات و مصارف خانگی گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. برای بیان بهتر ویژگی های کلی اسکنر اپسون V19 خوب است بدانید که اپسون با عرضه این اسکنر ورود نسل جدید پرینتر و اسکنر اپسون را به دنیای امروز معرفی می کند. از مشکلات عکس های قدیمی، از بین رفتن و تیره شدن آنهاست که پس از مدتی غیر قابل استفاده می شوند. اما اسکنر اپسون v19 به شما کمک می کند تا با وضوح 4800 × 4800 dpi آنها را اسکن کرده و برای همیشه در کامپیوتر خود ذخیره کنید. اگر به دنبال یک اسکنر با کیفیت هستید که بتوانید برای اسکن عکس از آن استفاده کنید، اسکنر رومیزی عکس اپسون مدل perfection v19 بهترین انتخاب است.

ویژگی های فنی اسکنر اپسون Epson V19

ویژگی های فنی اسکنر اپسون Epson V19

امکانات اسکنر اپسون Epson Perfection V19 در مقابل قیمت مقرون به صرفه آن، بسیار عالی بنظر می رسد. از مهمترین ویژگی های فنی اسکنر اپسون Epson V19 که آن را خاص کرده است، فناوری Easy Photo Fix است که می توانید با استفاده از آن به اصلاح رنگ های تصاویر و عکس های خود بپردازید. علاوه بر این با امکان Advanced Digital Dust Correction نیز می توانید گرد و غبار موجود بر روی تصاویر را به سادگی و به سرعت پاک کنید. به همین دلیل، اگر قیمت اسکنر اپسون v19 را با امکاناتش مقایسه کنید، خواهید فهمید که بهترین در نوع و دسته خود است.

جمع بندی

ویژگی های اسکنر اپسون Epson Perfection V19 باعث شده تا هر شخصی با هر بودجه ای بتواند آن را تهیه کند. شرکت ایده برتر پارسیان قادر است از انواع اسکنر حرفه ای اداری تا مدل های خانگی را در اختیار شما قرار دهد. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر اسکنر اپسون Epson Perfection V19 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: اسکنر اپسون Epson Perfection V19

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: اسکنر , اسکنر اپسون , دستگاه اسکنر اپسون V19 , قیمت اسکنر اپسون Perfection V19 , خرید اسکنر رومیزی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی