صندلی کارشناسی رایانه صنعت سورنا S812
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندلی کارشناسی رایانه صنعت S812

مکانیزم: سینکرون
جنس کفی: چوب 8 لایه
جک صندلی: کورس 8-10-12
نوع چرخ: پلی آمید بیصدا

معرفی صندلی کارشناسی رایانه صنعت s812

صندلی کارشناسی رایانه صنعت مدل کلاسیک S812 یکی از محصولات با کیفیت و بسیار مرغوب شرکت رایانه صنعت است که با قیمت مناسب عرضه می شود. طراحی این صندلی کارشناسی کاملا استاندارد بوده و متناسب با ارگونومی بدن می باشد.

معرفی صندلی کارشناسی رایانه صنعت s812

در ادامه به معرفی صندلی کارشناسی رایانه صنعت s812 می پردازیم. روکش نشیمنگاه صندلی نرم بوده و به دلیل خاصیت نفوذ پذیری هوا، ضد تعریق می باشد. همچنین لبه نشیمنگاه فاقد تیزی بوده و به سمت پایین انحنا دارد.

طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی رایانه صنعت سورنا

مکانیزم به کار رفته در ساخت صندلی کارشناسی سورنا رایانه صنعت، از نوع سینکرون است و به همین دلیل تکیه گاه و نشیمنگاه به صورت همزمان و یکپارچه حرکت می کنند. به علاوه قابلیت قفل شدن در زاویه دلخواه را دارد. 

برای توضیح بهتر طراحی و کیفیت صندلی کارشناسی رایانه صنعت سورنا باید بگوییم که تنظیم ارتفاع در این صندلی اداری با جک گازی یا کورس انجام می شود و امکان تنظیم زاویه پشت و تنظیم قدرت فنر مکانیزم نیز وجود دارد. 

صندلی کارشناسی رایانه صنعت سورنا S812 

چرخ های صندلی کارشناسی رایانه صنعت سورنا S812 از جنس پلی آمید صنعتی با یک لایه پوشش PU است که ضد ضربه و بسیار مقاوم بوده و به صورت کاملا بی صدا حرکت می کنند. همچنین دسته ها از جنس لوله با آبکاری نیکل و کروم ساخته شده است. 

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید این صندلی کارشناسی با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی کارشناسی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی اداری , صندلی کارشناسی , صندلی کارشناسی رایانه صنعت , صندلی کارشناسی سورنا , خرید صندلی کارشناسی سورنا S812 ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 8 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی