انتقال عکس و فیلم از گوشی آیفون به کامپیوتر (1)
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از پرطرفدارترین برندهای موبایل در دنیا، برند apple است که گوشی های آیفون iphone را به بازار عرضه می کند. ممکن است بخواهید گاهی اوقات عکس ها یا فیلم های خود را از روی گوشی به کامپیوتر یا لپ تاپ منتقل کنید. جالب است بدانید که برای این کار لزومی به استفاده از یک اپلیکیشن یا ابزار خاص ندارید و حتی بدون آیتونز iTunes هم می توانید این کار را انجام دهید.

حتما بخوانید: دانلود محتوا در اینستاگرام Instagram

آموزش انتقال عکس و فیلم از گوشی آیفون به کامپیوتر

آموزش انتقال عکس و فیلم از گوشی آیفون به کامپیوتر

در ادامه به آموزش انتقال عکس و فیلم از گوشی آیفون به کامپیوتر می پردازیم و می گوییم که چگونه با استفاده از یک کابل لایتنینگ به usb به راحتی خواهید توانست فایل های مورد نظرتان را به کامپیوتر منتقل کنید. ابتدا از طریق یک کابل Lightning آیفون یا آیپد خود را به کامپیوتر وصل کنید. سپس پیغامی را روی صفحه موبایل مشاهده می کنید که از شما می پرسد کامپیوتر به عکس ها و فیلم هایتان دسترسی داشته باشد یا خیر. برای تایید این دسترسی Trust  یا Allow را لمس کنید. سپس my computer یا This PC را باز کنید و روی آیکون مربوط به آیفون کلیک کنید.

آموزش انتقال عکس و فیلم از گوشی آیفون به کامپیوتر

در پنجره جدید، پوشه DCIM را باز کنید. در اینجا شما پوشه 100APPLE را مشاهده می کنید. این پوشه حاوی تمام عکس ها و ویدئو های شما است. اگر تعداد فایل های تصویری شما زیاد باشد، در این بخش فولدهای دیگری هم با نام مشابه نظیر 101APPLE یا 102APPLE خواهید دید که حاوی بخش های مختلفی از تصاویر و ویدئوهای شما هستند. همچنین توجه کنید اگر عکس های خود را با icloud در گوشی ذخیره کرده باشید، یک فولدر هم به نام 100Cloud در قسمت DCIM می بینید که فایل های سینک شده شما در آن وجود دارند. به این ترتیب می توانید از طریق کامپیوتر به تمام تصاویر و ویدئو های ضبط شده خود دسترسی داشته باشید و آن ها را به حافظه سیستم منتقل کنید.

نکته ای که لازم است به آن توجه کنید این است که گوشی های آیفون بعضی از تصاویر را با فرمت HIEC ذخیره می کنند و ویندوز به صورت پیش فرض از این فرمت پشتیبانی نخواهد کرد. برای انتقال این گروه از فایل ها، تنظیمات خاصی نیاز است که در بخش بعدی این آموزش به آن خواهیم پرداخت. برای دستیابی به اخبار روز تکنولوژی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: کامپیوتر , انتقال عکس به کامپیوتر , انتقال عکس از موبایل به کامپیوتر , اتصال آیفون به کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 8 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی