معرفی پرینتر جیبی کنون Canon IVY Mini
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

این روزها با وجود گوشی های هوشمند و هارد دیسک های مختلف به نظر می رسد که دیگر کسی تمایل به چاپ عکس نداشته باشد. اما گاهی افراد دوست دارند تصاویر مورد علاقه خود را بر روی کاغذ چاپ کنند و نگهداری نمایند. یکی از محصولات جدید و شگفت انگیز کمپانی کنون Canon یک پرینتر جیبی است که قابلیت چاپ فوری عکس ها را دارد. پرینتر کنون IVY Mini با تکنولوژی ویژه ای ساخته شده است که می تواند بدون استفاده از جوهر و تنها با استفاده از کاغذ های حرارتی ویژه، تصویر مورد نظر را پرینت کند. این پرینتر از کاغذ های ZINK استفاده می کند که نیازی به جوهر ندارند.

حتما بخوانید: معرفی پرینتر اندرویدی سامسونگ Samsung

رونمایی از پرینتر جیبی کنون Canon IVY Mini

رونمایی از پرینتر جیبی کنون Canon IVY Mini

رونمایی از پرینتر جیبی کنون Canon IVY Mini توجه تعداد زیادی از کاربران را به سوی این محصول جالب جلب نموده است. پرینتر جیبی IVY Mini از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند اندروید و IOS وصل می شود و دستور چاپ را از آن ها دریافت می کند. علاوه بر این با نصب اپلیکیشن مخصوص این چاپگر، شما می توانید تصاویر خود را پیش از چاپ ویرایش نمایید. از جمله قابلیت های جالب اپلیکیشن این پرینتر، به امکان نقاشی روی تصویر، اضافه کردن متن، استیکر و قاب های مختلف می توان اشاره کرد.

در ادامه خوب است بدانید که پرینتر جیبی چاپ عکس کانن IVY Mini با باتری کار می کند. این باتری قابل شارژ بوده و به این ترتیب نیازی به تعویض نخواهد داشت. این پرینتر جالب عکس های شما را در ابعاد 5*7.6 سانتیمتر چاپ می کند و شما می توانید با هر بار شارژ کامل باتری، 20 عکس را پرینت بگیرید. همچنین IVY Mini برای چاپ هر عکس شما را در انتظار نگذاشته و هر تصویر را در کمتر از 1 دقیقه چاپ خواهد کرد.

شرکت کنون انواع پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، دستگاه فکس، ویدئو پروژکتور و ... را تولید می کند. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع پرینتر کانن Canon و مشاوره تخصصی با کارشناسان ایده برتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر کانون , پرینتر کانن , پرینتر جیبی کنون , پرینتر کنون IVY Mini , قیمت پرینتر لیزر کانن ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی