تحلیل و بررسی لیبل پرینتر برادر Brother PT-E550 WVP
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه دستگاهی مانند لیبل زن در حال شناخته شدن است و هر مجموعه به اهمیت و کاربرد آن بیشتر پی می برد. با وجود لیبل پرینتر نیاز به صرف زمان زیاد برای چاپ لیبل های مورد نظر خود ندارید، و تنها کافیست یک پرینتر لیبل زن مناسب کار خود را خریداری کرده و از آن به سادگی استفاده کنید. در میان شلوغی برندها، لیبل زن برادر Brother توانسته جایگاه خود را تثبیت کند و مشتریان خود را افزایش دهد. لیبل پرینتر برادر Brother PT-E550 WVP تنها یک نمونه از این مدل هاست که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلی و ظاهری لیبل پرینتر برادر PT-E550 WVP

ویژگی های کلی و ظاهری لیبل پرینتر برادر PT-E550 WVP

لیبل پرینتر برادر Brother PT-E550 WVP از نوع اداری و صنعتی بوده و کاربرد فراوانی دارد. این لیبل پرینتر برادر قادر است تا 99 فایل را در حافظه خود ذخیره کند و برش آن نیز از نوع خودکار است. از مهمترین ویژگی های کلی و ظاهری لیبل پرینتر برادر PT-E550 WVP می توان به چاپ لیبل هایی با ویژگی های منحصر به فرد اشاره کرد و مقاوم در برابر گرما، ضد آب و ضد خش و سایش هستند. با وجود این لیبل ها، دیگر نگران از بین رفتن آنها در فضای باز نخواهید بود. در ادامه باید اشاره کرد که تنوع قیمت لیبل زن زیاد است و این مدل با توجه به امکاناتش، مقرون به صرفه است.

ویژگی های فنی لیبل پرینتر برادر Brother PT-E550 WVP

ویژگی های فنی لیبل پرینتر برادر Brother PT-E550 WVP

لیبل پرینتر برادر Brother PT-E550 WVP از لیبل کاست برای مواد مصرفی خود استفاده می کند و قادر است تا کاغذهایی با اندازه 24 میلی متر را به چاپ برساند. لیبل پرینتر برادر 550 از مدل های پرسرعت محسوب شده و در هر ثانیه 30 میلی متر از لیبل را چاپ می کند. علاوه بر این، لیبل زن برادر 550 می تواند با رزولوشن 180 dpi طرح های لیبل را بر روی کاغذ چاپ و تحیول کاربر دهد. نکته مهم در ویژگی های فنی لیبل پرینتر برادر Brother PT-E550 WVP، بهره مندی از USB و WiFi است که کار با دستگاه را ساده تر خواهد کرد.

جمع بندی

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی لیبل زن برادر Brother به علاقمندان به خرید لیبل زن توصیه می کند تا در برنامه خرید خود، لیبل پرینتر برادر Brother PT-E550 WVP را در اولویت قرار دهند و از امکانات کم نظیر آن بهره مند شوند. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر لیبل پرینتر برادر Brother PT-E550 WVP به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: لیبل پرینتر برادر Brother PT-E550 WVP

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: لیبل پرینتر , لیبل زن , لیبل پرینتر برادر E550 , پرینتر لیبل زن برادر PT-E550 , خرید لیبل پرینتر برادر PT-E550 ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 15 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی