تحلیل و بررسی پرینتر لیبل زن بیکسلون Bixolon SLP-T400
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

از زمان تولید لیبل زن مشاغل زیادی از این دستگاه استفاده می کنند. با وجود دستگاه لیبل پرینتر در هر مجموعه خدماتی و تولیدی، سرعت انجام کار به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت و در کنار آن نیز لیبل های طراحی و چاپ شده از دقت و زیبایی زیادی برخوردار خوهند بود. شرکت بیکسلون Bixolon از جمله شرکت های مطرح در این بخش است که انواع مختلفی را از پرینتر لیبل زن روانه بازار کرده است که یکی از پرفروش ترین ها پرینتر لیبل زن بیکسلون Bixolon SLP-T400 نام دارد.

مشخصات کلی و ظاهری پرینتر لیبل زن بیکسلون T400

مشخصات کلی و ظاهری پرینتر لیبل زن بیکسلون T400

پرینتر لیبل زن بیکسلون Bixolon SLP-T400 را به جرات می توان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین ها در نوع خود دانست که در بازار موجود است. این لیبل زن بیکسلون bixolon قادر است تا بارکدهای دو بعدی مختلفی را به چاپ برساند و برای این کار بسیار ایده آل است. برای توضیح بهتر مشخصات کلی و ظاهری پرینتر لیبل زن بیکسلون T400 باید گفت که لیبل زن بیکسلون t400 ابعادی معادل 214x310x200 میلی متر داشته و وزن آن به 2.74 کیلوگرم می رسد که برای استفاده در بسیاری از مکان ها مناسب است.

مشخصات فنی پرینتر لیبل زن بیکسلون SLP-T400

مشخصات فنی پرینتر لیبل زن بیکسلون SLP-T400

پرینتر لیبل زن بیکسلون Bixolon SLP-T400 از جمله دستگاه هایی است که هزینه نگهداری کمی داشته و به سادگی قابل استفاده است. با داشتن لیبل پرینتر بیکسلون t400 در محل کار خود، می توانید با سرعت 150 میلی متر در ثانیه لیبل ها را به چاپ برسانید. لازم به ذکر است که این لیبل ها با رزولوشنی برابر با 300 dpi چاپ می شود. طول ریبون مورد نظر شما نیز می تواند 74 تا 300 متر باشد. مشخصات فنی پرینتر لیبل زن بیکسلون SLP-T400 به اینجا ختم نمی شود. بلکه این دستگاه از پورت های سریال، پارالل و usb پشتیبانی می کند تا دیگر نیازی به رابط خاصی نداشته باشید و یا به سادگی به هر دستگاهی متصل گردد. قیمت لیبل زن Bixolon SLP-T400 در مقایسه با این امکانات بسیار مقرون به صرفه بوده و با هزینه کم می توانید بهترین ها را داشته باشید.

جمع بندی

ویژگی های خوب و قیمت مناسب پرینتر لیبل زن بیکسلون Bixolon SLP-T400 آن را به یک انتخاب عالی بدل کرده است. علاقمندان به این دستگاه می توانند برای تهیه و خرید آن از شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی بیکسلون Bixolon در تهران اقدام نمایند. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر لیبل زن بیکسلون Bixolon SLP-T400 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: پرینتر لیبل زن بیکسلون Bixolon SLP-T400

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: لیبل پرینتر , لیبل زن , لیبل زن بیکسلون T400 , لیبل پرینتر بیکسلون T400 , قیمت پرینتر لیبل زن بیکسلون T400 ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی