تحلیل و بررسی پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کاربرد و استفاده پرینتر در دنیای امروز به قدری افزایش یافته است که انواع آن را حتی در منازل می توان دید. با پیشرفت فناوری نیز، پرینتر لیزری جایگزین مدل های قدیمی تر شده است. در این میان پرینتر لیزری کنون Canon به خوبی جای خود را در بازار و میان مشتریان پیدا کرده و فروش خوبی دارد. شرکت های سازنده پرینتر معمولا چندین مدل از آن را عرضه می کنند که پرینترهای چندکاره محسوب می شوند، اما برخی صرفا پرینترهای تک کاره کانن را می پسندند که از جمله آنها، پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 محبوب همه است.

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری کنون 6030

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری کنون 6030

پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 که از نوع پرینترهای خانگی و اداری با حجم کم محسوب می شود ابعادی معادل 199 × 249 × 364 ميلي‌متر و وزن 5 کیلوگرمی دارد. این که گفته می شود پرینتر کانن 6030 از نوع خانگیست، به دلیل ظرفیت پایین سینی کاغذ، نداشتن چاپ دورو خودکار و سرعت پایین تر آن نسبت به مدل های پیشرفته و اداری است. در کنار ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری کنون 6030 باید دقت کنید که قیمت پرینتر 6030 به همین نسبت پایین بوده و تقریبا همه می توانند از محصولات با کیفیت شرکت کنون Canon بهره مند شوند.

ویژگی های فنی پرینتر تک کاره لیزری کانن 6030

ویژگی های فنی پرینتر تک کاره لیزری کانن 6030

پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 که تنها وظیفه چاپ را به عهده دارد قادر است برگه هایی تا اندازه A4 را پرینت کرده و با رزولوشن 600x600 dpi به شما تحویل بدهد. سرعت پرینتر کنون 6030 به نسبت مدل های پیشرفته پایین تر بوده و در هر دقیقه 18 صفحه را می تواند چاپ نماید. اگر میزان چاپ و حجم کاری شما در ماه، تا 5 هزار صفحه می رسد، چاپگر کانن 6030 انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. برای توضیح بهتر ویژگی های فنی پرینتر تک کاره لیزری کانن 6030 باید گفت این پرینتر لیزری که حافظه 32 مگابایتی دارد از کارتریج مدل Cartridge 725 استفاده کرده و می تواند تا 1600 صفحه را پاسخگو باشد.

جمع بندی

با توجه به ویژگی های پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 بنظر می رسد که با این هزینه، جزو بهترین انتخاب هاست و بسیاری از ادارات و کاربران خانگی می توانند از آن به خوبی استفاده نمایند. شرکت ایده برتر پارسیان با تجربه فروش پرینتر لیزری اماده ارائه خدمات در این خصوص به مشتریان گرامی می باشند. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: پرینتر , پرینتر لیزری , پرینتر کنون 6030 , پرینتر لیزری کانن 6030 , قیمت پرینتر لیزری کانن 6030 , خرید پرینتر لیزری تک کاره ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی