تبلت تاشونده سامسونگ با کیبورد فیزیکی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سامسونگ Samsung تولید کننده مطرح انواع تجهیزات دیجیتال در دنیا است و هر بار با محصولی جدید، کاربران خود را شگفت زده می کند. این برند مشهور که محصولات متنوعی از جمله مانیتور، مانیتور صنعتی، ویدئو وال، ساینیج دیجیتال ... را با بهترین کیفیت وارد بازار کرده است، این بار دست به تولید یک تبلت تاشو زده که توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب نموده است.

حتما بخوانید: معرفی نت بوک های سری 3 و 5 سامسونگ

معرفی تبلت تا شونده سامسونگ مجهز به کیبورد فیزیکی

معرفی تبلت تا شونده سامسونگ مجهز به کیبورد فیزیکی

سامسونگ در طراحی این تبلت شیوه جالبی را به کار گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده از این پتنت، طراحی آن به گونه ای است که با تا شدن اندازه آن نصف نمی شود! به عبارت بهتر تبلت از چند نقطه روی نمایشگر دستگاه تا می شود و با این کار اندازه آن تنها 40 درصد کاهش می یابد. در ادامه معرفی تبلت تا شونده سامسونگ مجهز به کیبورد فیزیکی باید گفت با تا شدن دستگاه شما می توانید به کیبورد موجود در قسمت پشتی دسترسی داشته باشید. بنابراین این تبلت هم به صورت تمام لمسی قابل استفاده است و هم با تا شدن یک قسمت و قرار گرفته کیبورد روی بخشی از نمایشگر، کاربری های متنوعی را ارائه می دهد.

معرفی تبلت تا شونده سامسونگ مجهز به کیبورد فیزیکی

تبلت سامسونگ samsung در واقع دارای سه بخش است. وقتی هر دو بخش تا می شوند صفحه نمایش تبلت در محافظت کامل قرار می گیرد. یکی از قسمت های تا شونده تبلت فاقد صفحه کلید است. با تا کردن این قسمت نمایشگری دارید که تمام اعلان ها را به شما نشان می دهد. البته لازم به ذکر است ساختار این قسمت هنوز به صورت واضح بیان نشده و شرکت سامسونگ نیز اطلاعاتی را در مورد نحوه کار آن منتشر نکرده است. در ادامه خوب است بدانید که این تبلت قابلیت اتصال به شبکه های مخابراتی و برقراری تماس های تلفنی را نیز دارد.

شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung می باشد. شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان، دریافت قیمت و خرید مانیتور سامسونگ با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای اطلاع از اخبار روز تکنولوژی به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: تبلت سامسونگ , تبلت تا شو سامسونگ , تبلت تا شونده سامسونگ , مانیتور سامسونگ , خرید مانیتور سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی