صندلی کارمندی رایانه صنعت گلدیس P724
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندلی کارمندی رایانه صنعت P724

مکانیزم: سینکرون
جنس کفی: نئوپان
جک صندلی: کورس 10 سانتی
نوع چرخ: پلی آمید صنعتی

معرفی صندلی کارمندی رایانه صنعت گلدیس P724

صندلی کارمندی P724 یکی از پرفروش ترین مدل های صندلی کارمندی محصول شرکت رایانه صنعت می باشد که دارای طراحی زیبا و چشم نوازی است. مکانیزم این صندلی کارمندی از نوع سینکرون می باشد که دارای قابلیت تنظیم زاویه برای کفی و پشتی صندلی می باشد. همچنین صندلی کارمندی گلدیس دارای جک بادی است.

معرفی صندلی کارمندی رایانه صنعت گلدیس P724

در ادامه معرفی صندلی کارمندی رایانه صنعت گلدیس P724 باید گفت که پایه های این محصول از جنس ورق به ضخامت 2 میلی متر با آبکاری نیکل کروم می باشد. همچنین روکش کف و پشت صندلی کارمندی رایانه صنعت P724 از جنس چرم مصنوعی درجه یک است.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی رایانه صنعت گلدیس P724

فریم کف و پشت صندلی کارمندی گلدیس از مواد پلاستیک با جنس پلی پروپیلن صنعتی ساخته شده است و دارای قاب زیبایی با طراحی خاص می باشد. فوم کف و پشت این صندلی مدیریت از نوع سرد و تزریقی است که از جنس پلی یورتان می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی رایانه صنعت گلدیس P724

در مورد طراحی و کیفیت صندلی کارمندی رایانه صنعت گلدیس P724 باید بگوییم که دسته این صندلی اداری از نوع انتگرال بوده و فریم داخلی آن از جنس لوله فرم دار با آبکاری نیکل است و در دو نوع ثابت و تنظیمی می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید این صندلی کارمندی با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

صندلی کارمندی رایانه صنعت گلدیس P724

تنظیمات صندلی کارمندی رایانه صنعت گلدیس P724 شامل تنظیم ارتفاع صندلی، تنظیم زاویه پشت و تنظیم قدرت فنر مکایزم می شود. همچنین چرخ صندلی کارمندی P724 از جنس پلی پروپیلن R60 بوده که دارای قرقره ای از جنس پلی آمید صنعتی می باشد.

لازم به ذکر است که صندلی کارمندی رایانه صنعت P724 دارای گارانتی سه ساله از تاریخ تولید می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی کارمندی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: مبلمان اداری , صندلی اداری , صندلی کارمندی , صندلی کارمندی رایانه صنعت , صندلی کارمندی رایانه صنعت گلدیس , خرید صندلی کارمندی P724 ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی