مواد مصرفی دستگاه کپی کانن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همانطور که می دانید، دستگاه کپی یکی از مهمترین ماشین های اداری موجود در هر مجموعه اداری و سازمانی است. تمرکز برندهای بزرگ دنیا بر روی این دستگاه، نشان از اهمیت زیاد آن دارد. دستگاه کپی کانن نیز به اثبات همین موضوع می پردازد. شرکت کنون با تولید دستگاه کپی کنون به همه کمک کرده تا از محصولات با کیفیت خود بهره مند شوند. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی فروش پرینترهای کاننcanon ، علاوه بر پرینترهای این برند، به فروش خود دستگاه کپی و مواد مصرفی دستگاه کپی کانن نیز فعالیت دارد. این مواد مصرفی مانند تونر دستگاه کپی جزو موادی هستند که یک دستگاه کپی همیشه به آن نیاز دارد. این مجموعه تلاش می کند قیمت مواد مصرفی دستگاه کپی را بصورت رقابتی ارائه کند تا مشتریان گرامی با خیالی آسوده آنها را تهیه نمایند. به همین منظور، اگر به دنبال خرید تونر فتوکپی کانن و یا سایر مواد مصرفی محصولات این برند هستید، توصیه می کنیم قبل از خرید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

مواد مصرفی دستگاه کپی کانن

مواد مصرفی دستگاه کپی کانن

بطور کلی، تونر را می توان یکی از پر کاربردترین مواد مصرفی دستگاه کپی کانن دانست. تونر در واقع همان ماده اصلی در نقش بستن طرح و نوشته های مورد نظر شما بر روی کاغذ است. در پرینترها و دستگاه های کپی امروزی، به جای جوهر از تونر استفاده می شود. تونر متشکل از ذرات ریز نوعی پلیمر خاص است که بر اثر حرارت لیزر ذوب شده و به قطعات کوچکتری تبدیل می شوند و بر روی کاغذ می ریزند و طرح دلخواه شما ثبت می گردد. هر قدر ذرات پودر تونر کوچک‌تر باشند کیفیت چاپ بهتر خواهد بود. از طرفی دیگر، اگر از برندهای مرغوب استفاده نکنید، می تواند به خود دستگاه شما تاثیر منفی گذاشته و باعث شود که عمر دستگاه کاهش یابد. بنابراین، با تهیه مواد مصرفی دستگاه کپی کانن از مراکز مجاز و معتبر فروش، علاوه بر کیفیت بالای چاپ، به افزایش عمر دستگاه و در مجموع، کاهش هزینه ها کمک شایانی کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان با در نظر گرفتن این نکته، از مواد اصلی هر برند در محصولات خود استفاده می کند. برای ارتباط از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: دستگاه کپی , دستگاه کپی کانن , مواد مصرفی دستگاه کپی کانن , تونر دستگاه کپی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی