تحلیل و برررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB383
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ظهور دستگاهی مانند ویدئو پروژکتور بار سنگینی از روی دوش بسیاری از افرادی که نیاز به یک دستگاه پر قدرت برای نمایش دارند را بر می دارد. به لطف فناوری های امروزی، دیتا پروژکتورها نیز پیشرفت های خوبی داشته اند و می توانند به خوبی از پس کارهای مختلف برآیند.

 

تحلیل و برررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB383

 

شرکت های تولید کننده این سخت افزار توانسته اند انواع ویدیو پروژکتور را طراحی و عرضه کنند که یکی از بهترین آنها شرکت پاناسونیک است. در میان تنوع زیاد محصولات این برند دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB383 را می توان یکی از پرطرفدارها دانست که با هم بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های کلی و ظاهری  ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB383

دیتا ویدئوپروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB383 ابعادی معادل 252*96*335 میلی متر و وزنی شامل 2.9 کیلوگرم دارد که برای استفاده های آموزشی، تجاری و اداری مناسب است.

برای توضیح بیشتر ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB383  باید خاطر نشان کنیم که این دیتا ویدئو پروژکتور به دلیل بهره مندی از وضوح تصویر 768 × 1024 پیکسل مناسب بازی های کامپیوتری و فیلم های سینمایی نیست و برای فعالیت های آموزشی تعبیه شده است.

ویژگی های کلی و ظاهری  ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB383

 

البته این موضوع ضعف ویدئو پروژکتور پاناسونیک LB383 نیست و تنها کاربری آن متفاوت است. طبق دستورالعملی که شرکت سازنده اعلام کرده است، توصیه می کنیم که برای استفاده حداکثری از این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic، آن را در فاصله ای بین 0.9 تا 11.1 متری از پرده نمایش نصب کنید.

ویژگی های فنی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB383

از ویژگی های فنی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB383 استفاده از فناوری ساخت تصویر DLP است و وضوح تصویری معادل 768*1024 XGA به شما می دهد. کنتراست 16000:1 و شدت روشنایی 3800 انسی لومنز نیز از دیگر ویژگی های این دستگاه بشمار می رود. 

ویژگی های فنی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB383

 

همانطور که می دانید، لامپ ویدیو پروژکتور یکی از مهمترین بخش های دیتاپروژکتور است که در دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-LB383 عمر مفید خوبی دارد و که در حالت نرمال: 5000 ساعت، اکو1: 6000 ساعت، اکو2: 10000 ساعت عمر می کند.

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB383 که یکی از بهترین نمونه های تولیدی این برند است، امکانات خوبی دارد و توانسته مخطبان زیادی را به خود جذب کند.

جمع بندی

 

با وجود همین امکانات، قیمت ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB383 معقول بنظر می رسد و ارزش خرید بالایی دارد. برای بررسی دقیق و یا خرید محصول به شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic مراجعه نمایید.

همچنین شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB383 به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB383

منبع: ایده برتر پارسیان

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

مبلمان اداری  صندلی اداری صندلی کارمندی  صندلی کارشناسی  صندلی مدیریتی  صندلی معاونتی





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور , ویدیو پروژکتور , ویدئوپروژکتور پاناسونیک , دیتا پروژکتور پاناسونیک LB383 , خرید ویدئو پروژکتور LB383 ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 10 خرداد 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی