انواع ویدئو پروژکتور
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویدئو پروژکتور یا دیتا ویدئو پروژکتوردستگاهی است برای مشاهده ی تصاویر در ابعاد بزرگتر. این دستگاه یکی از مهمترین و بهترین تجهیزات آموزشی به شمار می روند که بیشترین کاربرد را در مدارس، دانشگاه ها، ادارات، شرکت ها، کنفرانس ها و همایش ها، مراکز آموزشی و ... دارند البته در منازل هم به عنوان سینمای خانگی استفاده می شوند.  امروزه ازویدیو پروژکتورها برای مشاهده تصاویر و فیلم های سه بعدی هم استفاده می کنند که نسل جدید ویدئو پروژکتورهای سه بعدی لذت تماشای انواع فیلم ها، بازی های ویدیویی ،انواع مسابقات ورزشی و هم چنین عکس های خانوادگی را چند برابر می کنند.

معرفی انواع ویدئو پروژکتور ها

همان طور هم که در مقاله خرید ویدئو پروژکتور گفته شده استویدئو پروجکشن مناسب خود را باید براساس مکان و فعالیت خود انتخاب کنید. در همین راستا بر آن شدیم تا به معرفی انواع ویدئو پروژکتور ها بپردازیم:

معرفی انواع ویدئو پروژکتور ها

 

ویدئو پروژکتور جیبی (ویدئو پروژکتور همراه)

ویدئو پروژکتور جیبی که نام دیگرش ویدو پروژکتور همراه است همان طور که از نامش پیداست در ابعاد کوچک ساخته می شود و دارای ویژگی قابل حمل می باشد.

 ویدئو پروژکتور خانگی

در کنار تلویزیون می توان از دیتا پروژکتور هایی برای مشاهده تصاویر فیلم ها در سایز بزرگتر استفاده کرد که نوعی شبیه سازی به سینما در خانه می باشد. بهترین گزینه برای خرید ویدئو پروژکتور خانگی مناسب نوع LCD  آن می باشد که در مقاله های بهترین ویدئو پروژکتور سینمای خانگی و خرید ویدئو پروژکتور خانگی به طور کامل شرح داده شده است.

ویدئو پروژکتور مناسب فیلم

با  ویدئو پروژکتور مناسب فیلم علاوه بر تماشای فیلم می توانید ویدئو هم ارسال کنید که دارای قابلیت وایرلس (بی سیم) می باشد.

ویدئو پروژکتور سه بعدی

ویدئو پروژکتور سه بعدی امکان بخش سه بعدی فیلم ها را دارند که این ویژگی جدید بیشتر دردیتا ویدئو پروژکتورهایی با تکنولوژی DLP  به کار می رود.

ویدئو پروژکتور مدارس

در حال حاضر ویدئو پروژکتور ها از محصولات بسیار کارآمد در میان تجهیزات آموزشی برای هوشمند سازی مدارس هستند که بهتر است از نوع LCD  آنها استفاده شود. این دیتا پروژکتور های مخصوص را ویدئو پروژکتور مدارس می نامند.

ویدئو پروژکتور برای موبایل و تبلت

از اتصال ویدئو پروژکتوربه تبلتیا موبایل زمانی استفاده می شود که شما قصد تماشای فایلی در ابعاد بزرگتر را دارید البته این مورد زمانی امکان پذیر است که گوشی یا تبلتشما پورت usb یا کابل MHL را داشته باشد البته این برایویدئو پروژکتور های قدیمی است. سری جدید برخی از دیتا ویدئو پروژکتور قابلیت وایرلس دارند که کار را راحت کرده  اند.

ویدئو پروژکتور برای بازی

تاکنون ویدئو پروژکتور برای بازی وارد بازار نشده است به همین خاطر شما باید به دنبال پروژکتوری باشید که هم  ویدئو و هم تصاویر را به خوبی پشتیبانی کند. برای بازی معمولا از دیتا ویدئو پروژکتورهایی که قابلیت تمام صفحه یا نمایش سه بعدی دارند استفاده می شود.

ویدئو پروژکتور بی سیم

در ویدئو پروژکتور بی سیم احتیاجی به کابل یا پورت نیست و برای ارسال تصاویر از کامپیوتربه ویدیو پروژکتور از دانگل وایرلس و کیت بی سیمویدئو پروژکتوراستفاده می شود.

ویدئو پروژکتور فول اچ دی

ویدئو پروژکتورهای فول اچ دی ((full hd رزولوشن بالایی دارند و تصاویر را در ابعاد بزرگ نشان میدهند. از اینویدیو پروژکتورهابرای تماشای سه بعدی فیلم ها، بازی و سینمای خانگی بیشتر استفاده می شود.

 

 

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور, ویدیو پروژکتور , دیتا ویدئو پروژکتور , ویدئو پروجکشن , ویدئو پروژکتور جیبی , ویدئو پروژکتور خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 شهريور 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی