تحولی جدید در لوازم خانگی با تلویزیون‌های QLED سامسونگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بنا بر مطالعات بازاری صورت گرفته توسط موسسه تحقیقاتی IHS Markit، در سال 2018 فروش تلویزیون های هوشمند در بازار جهانی 60 درصد افزایش پیدا کرده است. به دلیل اینکه اگر مبنا را سال 2013 قرار بدهیم در این سال میزان تقاضا تنها 35 درصد بوده است..

در این بین تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ درصد تقریبا بالایی از این سهم را داشته اند طوری که از هر 10 تلویزیون این کمپانی 7 دستگاه آن هوشمند بوده است.

 

تحولی جدید در لوازم خانگی با تلویزیون‌های QLED سامسونگ

 

این مطلب را از دست ندهید:قیمت تلویزیون هتل سامسونگ Samsung

 

شرکت کره ای سامسونگ که هر روز در حال کشف و اجرای ایده های جدید برای پیشرفت و توسعه ی خود است این بار با ترکیب هوش مصنوعی و اینترنت اشیا که به نوعی تلفیق پلتقرم snart things با اینترنت است، توانسته کارکردهای تلویزیون های QLED خود را بهتر و جدید تر کند و پیشگامی در این عرصه قرار بگیرد.

تحولی جدید در لوازم خانگی با تلویزیون‌های QLED سامسونگ

قابلیت های جدیدی که به نسل جدید تلویزیون های QLED سامسونگ اضافه شده است سبب ساده شدن تمامی مراحل کار با تلویزیون شده است که از نصب و تنظیمات اولیه گرفته تا اتصال به سایر دستگاه ها.

 

تحولی جدید در لوازم خانگی با تلویزیون‌های QLED سامسونگ

 

این مطلب را از دست ندهید: رونمایی از نمایشگرهای سامسونگ Samsung 4K LED

 

از امکانات جدیدی که در سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ اضافه شده است نصب راحت و اسان توسط خود کاربر است.

به این صورت که این تلویزیون ها پس از روشن شدن به صورت خودکار در اولین تنظیم به گوشی یا هر هر وسیله هوشمند دیگری به وسیله اپلیکیشن SmartThings وصل می شوند و کاربر را قدم به قدم در مراحل نصب همراهی میکنند.

شیوه متصل شدن کاربر به تلویزیون به این گونه است که اطلاعات شبکه ای وسیله ی هوشمندی که کاربر استفاده می کند برای تلویزیون ارسال شده و پس از آن تلویزیون به وای‌فای متصل می‌شود.

 

تحولی جدید در لوازم خانگی با تلویزیون‌های QLED سامسونگ

 

از دیگر کارایی های اپلیکیشن سامسونگ این است که کاربران با نصب آن بر روی گوشی هوشمند خود می توانند با استفاده از گزینه add device به صورت اتوماتیک تمامی دستگاه های هوشمند موجود در اطراف خود را بعد از اینکه شناسایی کرد به آن متصل شود.

 

تحولی جدید در لوازم خانگی با تلویزیون‌های QLED سامسونگ

 

با این روند صعودی ای که سامسونگ در پیش گرفته است در این حالت می توان در تلویزیون QLED اطلاعات تمامی دستگاه های متصل به آن  را با استفاده از قسمت SmartThings Dashboard   مشاهده نمود.

فایده ی این مشاهده کردن در این است که به عنوان مثال میتوانید دمای خانه را مشاهده کنید و در صورت نیاز به وسیله ی آن کولر گازی را روشن کنید و یا مواد غذایی موجود در یخچال را به صورت لیستی مشاهده کنید و برای وعده های غذایی خود تصمیم بگیرید.





:: برچسب‌ها: تلویزیون QLED , تلویزیون های QLED سامسونگ , تلویزیون های هوشمند سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 مرداد 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی