QLED TV سامسونگ گواهینامه Burn-In مجله ویدئو را دریافت کرد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اخیرا تلویزیون هایQLED  سامسونگ عنوان اولین تلویزیون های burn-in free را توسط مجله ویدئو کسب نمود. ارزیابی جامع این مجله آسیب پذیری را به Burn-in و afterglow ارزیابی می کند که می تواند به طور دائمی کیفیت تصویر را تحت تاثیر قرار دهد.

نتایج این آزمایش نشان داد که تلویزیون های سامسونگ از هر دوی این موارد عاری هستند و نشان داد که تلویزیون های QLED یکی از نمایشگرهای با دوام در بازار امروز است.

 

QLED TV سامسونگ گواهینامه Burn-In مجله ویدئو را دریافت کرد

این مطلب را از دست ندهید: دریافت اولین گواهینامه صنعتی سامسونگ برای هارد SSD

'Burn-in' به پدیده ای اشاره دارد که در آن تصاویر استاتیک (مانند آرم کانال) برای مدت زمان طولانی نمایش داده می شود. در ارتباط با Testlab، یکی از مشهورترین آزمایشگاه دنیا، آزمایش تست 72 ساعته را بررسی می کند و توانایی تلویزیون را برای برآورده کردن سطوح دقیق عملکردی با تمرکز خاص بر تصویر  HDRمی سنجد که ما امروزه در تلویزیون ها به آن نیاز داریم.

 

QLED TV سامسونگ گواهینامه Burn-In مجله ویدئو را دریافت کرد

با استفاده از برخی تکنولوژی های صفحه نمایش، اگر تصاویر ثابت بر روی صفحه نمایش با درخشندگی بالا نشان داده شوند، پس از یک دقیقه استفاده از تلویزیون اثرات درخشان خود را نشان خواهند داد.

آزمونی که مهندسان به تست کنندگان کمک کرد شرایط مشابهی در بازی های HDR ایجاد کنند. علاوه بر تجزیه و تحلیل استاندارد، تسترها از تصاویر خاکستری تیره با مقادیر روشنایی 10 نیت استفاده می کنند که اگر پیکسل های تاریک روشن شوند به نمایش در می آیند.

حتما بخوانید: سوختگی نمایشگر یا burn in چیست؟

یافته های این تحقیق نشان می دهد که تلویزیون های QLED تحت تأثیرburn-in  و afterglow قرار نگرفته اند و تصاویر ثابت آنها بدون هیچ گونه ریسک و بدون در نظر گرفتن طول مدت، نمایش داده می شوند.

چگونه QLED TV سامسونگ گواهینامه Burn-In مجله ویدئو را دریافت کرد

ارزیابی حساسیت تلویزیون ها نسبت به burn-in، راهی است که می توان مشخص کرد، آیا ارزش خرید دارد یا خیر؛ هر چند تمامی صفحه نمایش ها با گذشت زمان کیفیت تصویر آنها کاهش می یابد.

بطور متوسط، در حالت استفاده معمولی، مشتریان بایستی انتظار داشته باشند که تصویر تلویزیون آنها از هفت تا ده سال پس از خرید افت کند.

 

چگونه QLED TV سامسونگ گواهینامه Burn-In مجله ویدئو را دریافت کرد

 

این مطلب را از دست ندهید: افزایش درآمد با تبلیغ در نمایشگرهای حرفه ای سامسونگ

 

عبارت "استفاده معمولی" قابل توجه است که امروزه شما تلویزیون را روشن می کنید و صرفا قسمتی از سریال محبوب خود می بینید و یا بازی رایانه ای را بر روی آن اجرا کنید.

علاوه بر این، همانطور که امکانات نوآورانه ای مانند Ambient Mode در تلویزیون های OLED وجود دارد و به این تلویزیون ها اجازه می دهد تا تصاویر زیبایی به نمایش درآید.

 

چگونه QLED TV سامسونگ گواهینامه Burn-In مجله ویدئو را دریافت کرد

منبع دوام تلویزیون های QLED در سامسونگ استفاده از نقاط کوانتوم غیرارگانیک است. برخلاف فناوری هایی بر پایه مواد طبیعی، نقاط کوانتوم، با گذر زمان دچار افت کیفیت نمی شوند.

این موضوع باعث شده تا تلویزیون های QLED ماندگاری کیفیت تصویر بالایی داشته باشند و از طرفی ضمانت می کند که عاری از هرگونه burn-in هستند.

 

چگونه QLED TV سامسونگ گواهینامه Burn-In مجله ویدئو را دریافت کرد

 

کارشناسان در مجله ویدیو ابتدا به ضمانت سامسونگ اکتفا نکرده و محصول را آزمایش کرد. در حقیقت، سایت Rtings.com که بررسی تلویزیون ها پرداخته و اعتبار صنعتی دارد، اخیرا آزمایشاتی را بر روی تلویزیون های مختلف انجام داده و باهم مقایسه کرده است. تلویزیون QLED سامسونگ بیشترین اعتبار و امتیاز را برای کیفیت تصویر و عاری بود burn-in کسب نمود.

منبع: news.samsung.com

منبع: ایده برتر پارسیان

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

مبلمان اداری  صندلی اداری صندلی کارمندی  صندلی کارشناسی  صندلی مدیریتی  صندلی معاونتی





:: برچسب‌ها: تلویزیون سامسونگ , تلویزیون QLED سامسونگ , Burn-in یا سوختگی پیکسل ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 18 مرداد 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی