خرید پرینتر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر ها از نظر قابلیت و تکنولوژی به 6 دسته:پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، پرینتر سوزنی، پرینتر چاپ کارت pvc، پرینتر لیبل زنوپرینتر صدور فیش تقسیم می شوند. عمومی ترین و کاربردی ترین نوع چاپگر با تکنولوژی لیزری و تکنولوژی جوهرافشان می باشد. حال کدام یک مناسب برای شما می باشد؟

تصور کنید که وارد یک مغازهماشین های اداری و یالوازم جانبی کامپیوتر شده اید. نوع پرینتری که شما انتخاب می کنید بستگی به نیاز شما و کارایی موردنظرتان را دارد.

راهنمای خرید پرینتر

راهنمای خرید پرینتر

با توجه به بازار رقابتی شدید و ظهور تکنولوژی های نوین در ماشینهای اداری از جمله چاپگرها، بد نیست که قبل از خرید پرینتر با قابلیت جدید پرینترهاآشنایی پیدا کنید.

از جمله معیارهایی که برای خرید یک پرینتر لازم است عبارتند از:

رنگ، تکنولوژی و سرعت چاپ، قابلیت اتصال، رزولوشن چاپ، مدیریت کاغذ و هزینه مواد مصرفی.

رنگ چاپ در پرینتر

پرینتر ها از نظر رنگ در دو نوع رنگی و سیاه و سفید وجود دارند. پرینتر سیاه و سفید و یا مشکی مناسب برای اموری است که تنها نیاز به چاپ متون دارند. پرینتر های رنگی هم علاوه بر چاپ متون مناسب برای چاپ عکس می باشد. این دسته از چاپگر نقطه مقابل پرینترهای سیاه و سفید هستند.

تکنولوژی و سرعت چاپ پرینتر

مکانیسم چاپ پرینترها یا لیزری است یا جوهر افشان. برای آشنایی با نحوه عملکرد آنها می توانید به بخش های پرینتر لیزری و پرینتر جوهر افشان مراجعه کنید.

معیار دیگر در خرید پرینتر، سرعت دستگاه می باشد. سرعت چاپ در پرینترهای سیاه و سفید و رنگی متفاوت بوده و غالبا هم سرعت چاپ در پرینترهای سیاه و سفید از پرینترهای رنگی بیشتر است.

قابلیت اتصال پرینتر

از مهمترین قابلیت های اتصال در چاپگرها می توان به قابلیت اتصاله به شبکه اشاره نمود. این قابلیت مناسب برای زمانی است که بیشتر از یک نفر می خواهند از دستگاه پرینتر استفاده کنند. برای استفاده از این قابلیت برخی از پرینتر ها مجهز به wifi هستند و برخی هم پورت شبکه یاEthernet  دارند.

رزولوشن چاپ پرینتر

رزولوشن یا کیفیت چاپ از ویژگی های مهم در خرید پرینتر است. سعی کنید قبل از خرید چاپگر از کیفیت و وضوح چاپ را از نزدیک مشاهده کنید.

مدیریت کاغذ در پرینتر

اکثر پرینترها قادر به چاپ کاغذ A5،A3،A4 هستند و معمولا هم محل نگهداری کاغذ(سینی کاغذ) حین چاپ می توانند اندازه کاغذ را عوض کنند. در این میان پرینترهای سایز A3 قیمت بیشتری دارند.

هزینه مواد مصرفی پرینتر

مواد مصرفی از نکات در خرید پرینتر است اما متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می گیرد. پرینترهای Epson و Canon مواد مصرفی نسبتا ارزان قیمتی دارند و علاوه بر این از کیفیت چاپ مناسبی هم برخوردار هستند. لازم به ذکر است که در برخی پرینترهای جوهر افشان که ارزان قیمت هستند قیمت کارتریج با خود دستگاه برابر است یعنی ظرفیت چاپ کاغذ دستگاه حدودا 200 برگ است و پس از این میزان شما باید هزینه ای معادل قیمت پرینتر برای خرید کارتریج جدید متحمل شوید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: برچسب‌ها: پرینتر , چاپگر , خرید پرینتر , خرید چاپگر , پرینتر لیزری , پرینتر جوهر افشان , پرینتر سوزنی , پرینتر لیبل زن , پرینتر صدور فیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 11 مهر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی