خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بعضی چیزها بدون هم معنی ندارند؛ مثل قند و چای، قفل و کلید، پرده‌ ی نمایش و ویدئو پروژکتور!

دیتا ویدئو پروژکتور بدون وجود پرده ­ای برای نمایش، کاربردی هم نخواهد داشت. پس همان‌طور که خرید ویدئو پروژکتور مهم است و نیاز به راهنمایی و اطلاعات دارد، برای خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور نیز نیازمند راهنمایی هستیم. در خرید پرده‌ی نمایش چند مسئله برای ما اهمیت دارد که شامل نوع، اندازه، شکل و... می­شود.

راهنمای خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور

راهنمای خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور

اولین مسئله ­ای که در خرید پرده نمایش باید به آن توجه کنیم، محل استفاده از آن است. با توجه به محیطی که پرده در آن نصب می­شود نوع آن را انتخاب می­کنیم. پرده‌ها به دو نوع ثابت و جمع‌ شونده تقسیم می­شوند. در محیطی مانند سینما که پرده همواره باید روی دیوار باشد، از نوع ثابت استفاده می­کنیم ولی در محلی که چند کاربرد دارد -مثل اتاق کنفرانس یا کلاس درس- نوع جمع ­شونده مفیدتر خواهد بود.

معیار دوم ما در خرید، سایز پرده‌ی نمایش است. شاید برای دیدن فیلم یا مسابقه‌ی ورزشی، داشتن یک پرده‌ی بسیار بزرگ هیجان‌ انگیز باشد ولی سایز پرده‌ی ما باید با توجه اندازه‌ی دیوار، نوع ویدیو پروژکتور و فاصله‌ی پرده از دیتا پروژکتور انتخاب شود و نه با میزان هیجان ما!

مورد بعدی که در انتخاب باید به آن دقت کنیم، شکل پرده نمایش پروژکتور است. معمولا پرده‌ها به یکی از دو اندازه‌ی 16*9 یا 2.40:1  وجود دارند. اگر می‌خواهید برای دیدن تلویزیون یا مسابقه‌ی ورزشی از پرده نمایش و پروژکتور استفاده کنید، پیشنهاد ما مدل اول است ولی اگر دیدن فیلم­ های با کیفیت و بلوری اولویت شماست، نوع دوم برای‌تان مناسب‌ تر خواهد بود.

جنس مواد مصرفی در پرده در انتخاب ما اهمیت ویژه­ای دارد. رنگ پرده ممکن است سفید، خاکستری، نقره­ای و حتی سیاه باشد. شما باید با توجه به محیط، رنگ مناسب را انتخاب کنید. جذب، یکی دیگر از شاخص­ های جنس پرده است. اگر پرده­ای جذب پایین داشته باشد تمام افراد از هر زاویه ­ای به پرده نگاه کنند همان تصویر را با همان رنگ و کیفیت مشاهده خواهند کرد در حالی که اگر جذب پرده بالا باشد افرادی که زاویه بیشتری با پرده دارند نسبت به افرادی که از روبرو مستقیما به آن نگاه می­کنند تصویر متفاوت و بی کیفیت­ تری را خواهند دید. ویژگی مهم دیگر قابلیت عبوردهی صداست. اگر پرده نمایش ویدئو پروژکتور شما مجهز به اسپیکر باشد برای شنیدن بهتر، صدا باید بتواند به آسانی از پرده عبور کند. بعضی از پرده ­های نمایش در محل اسپیکر دارای هزاران سوراخ ریز هستند که صدا به راحتی از طریق آن‌ها منتشر می­شود.

 

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 25 مهر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی