فیلامنت HIPS
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فیلامنت HIPS

میانگین دمای چاپ: 210 تا 225 درجه سانتی گراد
دمای بستر چاپ: 20 تا 55 درجه سانتی گراد

معرفی و بررسی فیلامنت HIPS

فیلامنت HIPS که از انواع مواد مصرفی پرینترهای سه بعدیاست یک ماده سبک وزن می باشد که معمولا به عنوان یک ساختار پشتیبانی قابل حل برای مدل ABS استفاده می شود.

فیلامنت HIPS متریالی مرسوم در بسته بندی صنایع غذایی می باشد. این فیلامنتتجزیه پذیر بوده و به رنگ سفید روشن است و اثرات مضری هنگام تماس با انسان و حیوان ایجاد نمی کند.

معرفی و بررسی فیلامنت HIPS

در ادامه معرفی و بررسی فیلامنت HIPS باید گفت هنگامی که به عنوان یک ماده حماینی مورد استفاده قرار می گیرد HIPS را می توان در D-Limonene حل کرد و چاپ شما را بدون هر گونه نشانه ای ناشی از حذف ساپورت می کند.

HIPS دارای بسیاری از ویژگی های چاپی همانند ABS است و این محصول تنها برای پشتیبانی از چاپ ABS نیست. این فیلامنت سبکتر از ABS بوده و انتخاب خوبی برای قطعاتی است که در معرض ساییده شدن هستند.

فیلامنت HIPS

فیلامنت پی وی ای HIPS در پرینترهای سه بعدیبه عنوان متریال سازنده شی به کار نمی رود، چون مشکلات تاب خوردگی و چسبندگی به خصوص در پرینترهای فاقد بستر گرم شونده ایجاد می کند.

کاربرد اصلی این نوع فیلامنت به نوان متریالی ثانوی برای پرینترهای دو نازل می باشد. این فیلامنت ساختار نگهدارنده برای اجزای پیچیده و معلق شی سه بعدی فراهم می کند.

فیلامنت HIPS

پس از اتمام فرآیند پرینت سه بعدی، فیلامنت ثانوی HIPS به وسیله مایع شفاف هیدروکربن مانند یک جادو محو می شود و ساختار شی اصلی که از فیلامنت ABS می باشد باقی خواهد ماند. این محصول برای استفاده در پرینتر سه بعدیدو نازل به عنوان ساپورت فیلامنت ABS مناسب است.

برای اطلاع از قیمت و خرید فیلامنت HIPS می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 2 دی 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی