پرفراژ چک یوشیدا Uchida EG-216M
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه پرفراژ چک یوشیدا EG-216M

وزن: 2.1 کیلوگرم
نوع نمایشگر: LCD
تکنولوزی چاپ: غلطکی
تعداد ارقام قابل چاپ: 12 تا 16رقم
واحد پول قابل چاپ: 5 ارز مختلف

معرفی پرفراژ چک یوشیدا EG-216M 

در معرفی پرفراژ چک Uchida EG-216M می توان گفت، دستگاه پرفراژ چک یکی از دستگاه های تجهیزات فروشگاهی و از مدل های جدید ماشین آلات بانکی محسوب می شود که برای جلوگیری از جعل چک های بانکی به کار گرفته می شود.

دستگاه پرفراژ چک یوشیدا مدل EG-216M ساخت کشور ژاپن است. ابعاد این دستگاه به ترتیب عرض، عمق، ارتفاع 110*245*140 میلی متر است. همان طور که این اعداد بیان می کنند این دستگاه جای زیادی از روی میز کار شما نخواهد گرفت.

معرفی پرفراژ چک یوشیدا EG-216M

قابلیت و کارایی پرفراژ چک Uchida EG-216M 

درباره قابلیت و کارایی پرفراژ چک Uchida EG-216M می توان گفت که چاپ برجسته این چاپگر مانع از پاک کردن، قرار دادن رقم اضافی یا جایگزینی عدد می شود. به این ترتیب با به کار گیری این پرفراژ چک دیگر اطمینان خواهید داشت که چک های بانکی شما جعل و دستکاری نخواهد شد.

این دستگاه قابلیت نمایش جمع مبالغ چک های صادر شده و آخرین مقدار چک صادره را نیز دارد. همچنین این دستگاه از 12 تا 16 رقم در اختیار شما قرار خواهد داد.

در این پرفراژ چک امکان کار با پنج ارز مختلف از پیش برنامه ریزی شده، که کاربران می توانند توسط علملیات کلیدی هر یک ار ارزها را انتخاب کنند و به کار گیرند.

پرفراژ چک یوشیدا Uchida EG-216M

یکی دیگر از قابلیت های پرفراژ چک یوشیدا Uchida EG-216M این است که برای حفظ امنیت و پشتیبانی بیشتر امکان اعمال کلمه عبور را فراهم آورده، به این منظور که تنظیم رمز عبور مانع استفاده هر فرد غیر مجاز از این چابگر برای صدور چک می شود.

مدیران شرکت ها می توانند این کلمه عبور را برای خود تا 4 رقم رمز گذاری کنند.

پرفراژ چک یوشیدا Uchida EG-216M

لازم به ذکر است که کاتریج جوهر غلتکی این چاپگر به راحتی قابل جابجایی است و جوهر مخصوص آن نیز در دو رنگ قرمز و سیاه موجود می باشد.

جهت کسب راهنمایی بیشتر قبل از خرید دستگاه پرفراژ چک یوشیدا Uchida EG-216M می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 13 دی 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی