تبلت سونی Sony Xperia Z4
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تبلت سونی Xperia Z4

سیستم عامل: اندروید
پردازنده: 
Qualcomm Snapdragon 810
سرعت پردازنده: 2 گیگاهرتز
RAM ظرفیت: 3 گیگابایت
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 10.1 اینچ

معرفی تبلت سونی  Xperia Z4 

این تبلت اندروید 10.0 اینچی که محصول شرکت سونی است، محدودیت های تکنولوژی صفحه نمایش را کمتر کرده است. بالاترین رزولوشن، درخشان ترین صفحه و واضح ترین رنگ ها همگی در تبلت Xperia Z4 جمع شده اند تا بهترین تجریه نمایش را در دستان شما قرار گیرد.

در ادامه معرفی تبلت سونی Xperia Z4 به شما خواهیم گفت که با بکارگیری قدرتمند ترین پردازنده ای که صنعت ارائه می دهد، با قابلیت اتصال استثنایی با یک چشم به هم زدن به صفحه وب خود متصل می شوید. نسبت به محصولات مشابه قبلی پردازنده این تبلت سریع و سریعتر شده است.

معرفی تبلت سونی  Xperia Z4

زمانی که در حال حرکت و در مسافرت هستید به راحتی و در هر کجا می توانید با برنامه های مایکروسافت آفیس تبلت اندرویدی خود کار کنید و با ویرایش ورد، اکسل، پاورپوینت، کار خود را به بهترین نحوه انجام دهید.

طراحی و ساخت تبلت Sony Xperia Z4

تکنولوژی در طراحی و ساخت تبلت Sony Xperia Z4 به گونه است که به شما اطمینان می دهد در تمام مراحل استفاده از فایل های صوتی متحیر خواهید شد زیرا تکنولوژی لغو نویز دیجیتال این تبلت به معنای واقعی صداهای خارجی را خاموش می کند.

بنابراین می توانید با یک جفت هدفون DNC موسیقی پاپ خود را اجرا کنید و با یک تبلت اکسپریا Z4 خودتان و تبلتان تنها باشید از موسیقی زیبایتان لذت ببرید.

طراحی و ساخت تبلت Sony Xperia Z4

این تبلت باریک فوق العاده نازک با ظاهری شیشه ای با دوام و چارچوب زیبایی قابل شست و شو است از جنبه مهندسی طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد. همچنین این دستگاه دارای بلوتوث نسخه 4 می باشد.

صفحه نمایش تبلت Sony Xperia Z4

صفحه نمایش تبلت Sony Xperia Z4 دارای رزولوشن 2560*1600 به همراه یک صفحه نمایش K2 درخشان است که این تکنولوژی در تلویزیون سونی مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین تصاویر و ویدئو ها را با تمام جزئیات نشان می دهد و تماشایی دلپذیر برای شما به همراه دارد.

صفحه نمایش تبلت Sony Xperia Z4

این تبلت یک صفحه نمایش واضح و با کیفیت بالا که تصاویر در آن فوق العاده واضح و شفاف است دارد و 40 درصد روشن تر از مدل Xperia Z2 می باشد شما در هر زاویه ای حتی خارج از دید تصاویر بسیار زیبایی خواهید دید.

با تبلت سونی اکسپریا Z4 می توانید با تکنولوژی LED آن رنگ ها را به طور زنده ببینید و تصاویر و بازی ها را در یک طیف از رنگ های واقعی تماشا کنید. 

سخت افزار و باتری تبلت سونی Xperia Z4

ابعاد تبلت سونی Xperia Z4  برابر است با 254*167*6.1 میلی متر و وزن تقریبی آن 393 می باشد که نسبت به محصولات دیگر سبکتر می باشد.

تبلت سونی مدل Z4 با بالاترین درجه ضد آب و ضدگرد و غبار ساخته و تایید شده است. بنابراین اگر چیزی روی آن شکسته شد و کثیف کرد تنها کافی است آن را زیر آب بشویید.

سخت افزار و باتری تبلت سونی Xperia Z4

درباره سخت افزار و باتری تبلت سونی Xperia Z4 میتوان گفت باتری آن 6000 میلی آمپر است و کارکرد آن 15 ساعت می باشد. 

این محصول دارای 4 گیگابایت حافظه رم است و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. 

 تبلت سونی Sony Xperia Z4

پردازنده Qualcomm Snapdragon 810 همراه LTE یکپارچه و پردازنده 64 بیتی Octa-core این تبلت را به سریعترین تبلت با بهترین زمان ممکن اجرا تبدیل کرده است.

تبلت سونی Sony Xperia Z4 با سرعت بسیار بالایی Wi-Fi سریعتر از محصولات قبلی خود است. این تبلت با استفاده از آخرین تکنولوژی های ارتباطی هوشمند، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید سریع تر و راحت تر از همیشه فایل و رسانه ها را دریافت و یا منتقل کنید. 

 تبلت سونی Sony Xperia Z4

در کل می توان گفت این محصول سبکترین تبلت در مدل های هم تراز خود محسوب می شود و هرگز برای شما دست و پاگیر نخواهد بود.

جهت خرید تبلت Sony Xperia Z4 و  کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 تبلت سونی Sony Xperia Z4





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 18 دی 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی