اسکناس شمار G-Star
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پول شمار G-Star

سرعت  شمارش: 1000 برگ در دقیقه
تشخیص اسکناس جعلی: دارد
 

معرفی اسکناس شمار G-Star

پول شمار G-Starبا ابعاد کوچکی که دارد که از جمله دستگاه های پول شمار رومیزی است. این دستگاه پول شمار بسیار سریع، دقیق و قابل اعتماد است.

این محصول با انجام شمارش اسکناس های شما، ضمن افزایش دقت و از بین بردن خطا در زمان و وقت شما نیز صرفه جویی می کند و شما این امکان را خواهید داشت تا زمان بیشتری را برای کسب درآمد در اختیار داشته باشید.

معرفی اسکناس شمار G-Star

در ادامه معرفی اسکناس شمار G-Star باید بگوییم که این پول شمار دارای سرعت شمارش 1000 صورت حساب در دقیقه می باشد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD می باشد که به شما اجازه می دهد تا به راحتی تعداد اسکناس ها را بخوانید.

بر خلاف دیگر شمارنده های پول استاندارد که عملکردهای تشخیص آن ها تنها با اشعه ماورا بنفش انجام می شوند، اسکناس شمار G-Star هر دو سنسور فوق العاده UV و مغناطیسی را دارد.

اسکناس شمار G-Star

اسکناس شمار G-Star فورا نقاط تقلبی در اسکناس های جعلی را شناسایی کرده و به عنوان یک ابزار مرتب سازی پول های شما را نیز برایتان دسته بندی و مرتب سازی می کند.

تابع دسته بندی این پولشمار به کاربرانش اجازه می دهد تا دسته هایی به تعداد از پیش تعیین شده 5-100 اسکناس و ایجاد دسته هایی از 1-999 اسکناس را مرتب کنند تا به راحتی دور تمام دسته ها را کاغذ پیچیده و ذخیره سازی کنند.

اسکناس شمار G-Star

پول شمار G-Star توان مصرفی کمتر از 90 وات در هنگام کار و کمتر از 3 وات در زمان های بیکاری دارد. این محصول سر و صدایی کمتر از 60 دسی بل در هنگام شمارش تولید می کند.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

اسکناس شمار G-Star





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 4 بهمن 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی