مانیتور فیلیپس Philips 246E9QJAB/00
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور فیلیپس 246E9QJAB

نوع و سایز صفحه نمایش: 23.8 اینچ
رزولوشن: 1080*1920 dpi
کنتراست: 1000:1

معرفی مانیتور فیلیپس 246E9QJAB

این مانیتور از سری مانیتورهای E شرکت فیلیپس می باشد. همچنین این مانیتور دارای ابعاد 24 اینچ (23.8 "/ 60.5) با رزولوشن  (Full HD (1920*080 است.

برای معرفی مانیتور فیلیپس 246E9QJAB باید بگوییم که تکنولوژی Ultra Wide-Color طیف وسیعی از رنگ را برای یک تصویر درخشان تر ارائه می دهد.

معرفی مانیتور فیلیپس 246E9QJAB

طیف رنگی گسترده تر "Ultra Wide-Color" در مانیتور فیلیپس رنگ های سبز طبیعی و واقع گرایانه تر بیشتری را در کنار رنگ های قرمز زنده و آبی عمیق تر به نمایش در می آورند.

بنابراین سرگرمی های، تصاویر و حتی بهره وری با رنگ های زنده که فناوری Ultra Wide-Color ایجاد می کند، بیش از پیش قابل باور و ملموس تر هستند.

نمایشگرهای جدید فیلیپس دارای مرزهای باریک فوق العاده نازکی هستند که حواس پرتی را از بین برده و شرایط نمایش حداکثر اندازه قابل مشاهده را فراهم می کند.

طراحی و کیفیت مانیتور Philips 246E9QJAB

برای توضیح درباره طراحی و کیفیت مانیتور Philips 246E9QJAB باید بگوییم که صفحه نمایش IPS این مونیتور از تکنولوژی پیشرفته ای بهره می برد.

در حقیقت مونیتور فیلیپس 246E9QJAB/00 زاویه دید گسترده 178/178 درجه را در اختیار کاربر قرار می دهد و مشاهده صفحه نمایش را از تقریبا هر زاویه ای فراهم می کند.

خوب است بدانید که بر خلاف پنل های استاندارد TN، نمایشگر IPS به شما تصاویر چشمگیر و واضح با رنگ های زنده می دهد و آنها را نه تنها برای عکس ها، فیلم ها و مرور وب بلکه برای برنامه های حرفه ای که دقت رنگ و روشنایی سازگار را در همه زمان ها می طلبند، ایده آل می کند.

طراحی و کیفیت مانیتور Philips 246E9QJAB

مانیتور 23 اینچی فیلیپس دارای صفحه نمایش HD است و با نسبت تصویر 16:09 تصاویر را با وضوح و دقت بالا نمایش می دهد. 

به عبارت بهتر کیفیت تصویر Full HD جزئیات واضح با روشنایی بالا، کنتراست باور نکردنی و رنگ های واقع گرایانه را که انتظار مشتری از یک تصویر واقعی است را فراهم می کند.

برای تنظیمات در هنگام پیکربندی قرار دادن چند نمایشگر یا کاشی در کنار هم برای طراحی گرافیکی و برنامه های حرفه ای، صفحه نمایش ها با مرزی فوق العاده باریک به شما احساس استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ و یکپارچه را می دهند.

مانیتور فیلیپس Philips 246E9QJAB/00

مانیتور فیلیپس Philips 246E9QJAB/00

مانیتور فیلیپس Philips 246E9QJAB/00 به عنوان یک مانیتور گیمینگ معرفی شده و گیم پلی به شدت روان با فناوری AMD FreeSync را ارائه می دهد. 

همان طور که می دانید اجرای بازی ها نباید انتخابی بین گیم پلی پرشی یا فریم های شکسته باشد. با مانیتور جدید فیلیپس این اتفاق دیگر هرگز رخ نمی دهد.

در مونیتور فیلیپس 246E9QJAB/00 عملکرد سیال گونه در هنگام اجرای بازی ها، بدون دستکاری تقریبی نرخ فریم با فناوری  AMD FreeSync، ممکن شده است.

به این ترتیب از این پس اجرایی روان، سریع را در کنار زمان پاسخگویی فوق العاده سریع برای انیمیشن ها و فیلم ها دریافت کنید.

جهت اطلاع از قیمت خرید مانیتور گیمینگ و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت ایده برتر به عنوان عامل نمایندگی فیلیپس Philips در تهران به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور فیلیپس Philips 246E9QJAB/00

 





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 اسفند 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی