چه مارک پرینتری بهتر است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هر چند پرینترها در گذشته دستگاه ­هایی گران و اداری محسوب می­ شدند، اما امروزه با توجه به کوچک شدن اندازه و کاهش قیمت‌ شان، به خانه‌ها نیز راه یافته­ اند. وقتی کسی بخواهد پرینتر بخرد، قطعا از خود سوال خواهد کرد که:

چه مارک پرینتری بهتر است؟

قیمت کدام یک مناسبتر است؟ کدام عمر طولانی ­تری دارد؟

 چه مارک پرینتری بهتر است؟

برای پاسخ به این پرسش ­ها ابتدا باید ویژگی­ های دستگاهی که نیاز ما را برطرف می­کند بدانیم. مثلا قرار است برای کاربرد تجاری از پرینتر استفاده کنیم یا برای کاربرد خانگی؟ آیا پرینتر مورد نظر ما علاوه بر پرینت کردن باید توانایی­ های دیگر مثل اسکن یا کپی داشته باشد یا پرینتر تک‌کاره برای‌مان مناسب است؟ کیفیت چاپ پرینتر در خرید اهمیت زیادی دارد و همچنین سرعت چاپ و اندازه‌ی کاغذی که روی آن چاپ می­شود نیز از دیگر فاکتورهای مهم انتخاب هستند.

گاهی ما چاپگر را برای هدف خاصی می­خواهیم، مثلا فقط برای چاپ عکس. در این صورت نیازمند دستگاه چاپگر رنگی هستیم ولی اگر هدف ما تنها چاپ متن سیاه و سفید است، نیازی به پرداخت هزینه‌ی زیاد برای خرید پرینتر رنگی نداریم و می‌توانیم پرینتر سیاه و سفید مناسبی را با قیمت پایین‌تر خریداری کنیم.

پس از جواب دادن به این سوالات باید میزان هزینه­ ای که حاضریم برای خرید پرینتر صرف کنیم را مشخص کنیم. با مشخص شدن این فاکتورها، می‌توان لیستی از پرینترهای شرکت‌ های مختلف آماده کرد و انتخاب هوشمندانه‌­ای داشت. امروزه شرکت‌ های بسیار زیادی در زمینه‌ی تولید پرینتر فعالیت می­کنند که از معروف‌ترین مارک های پرینتر می­توانیم به مارک های: HP، Canon،Brother  و Samsung اشاره کنیم که در این میان سه شرکت HP،Epson  وSamsung  از بقیه پیشروتر هستند و در سال گذشته‌ی میلادی بین چاپگرهای منتخب از طرف کاربران بیشترین سهم را داشته­ اند.

برای مصارف خانگی، از محبوب‌ترین‌ها بوده است. از ویژگی­ های مهم آن می­توان به وزن کم و سرعت متغیر با توجه به نوع چاپ اشاره کرد. پس از آن می­توان محصولات برندEpson  را جزو محبوبترین­ ها دانست که مدل­های Epson WorkForce WF-100 و Epson WorkForce WF-2660 از پرفروش‌ترین‌ های این شرکت بوده­ اند. برای مصارف اداری و دفتری، پرینترها باید طول عمر و سرعت چاپ بالایی داشته باشند. از بهترین مارک‌ها باز هم باید به HP اشاره کرد که مدل‌های پرینتر تک کاره لیزری HP 2035 و  پرینتر تک کاره لیزری HP 401D می­توانند برای نیازهای اداری بسیار مناسب باشند. در کنار مارک HP شرکت‌ های سامسونگ وCanon  نیز با مدل‌های پرینتر سه کاره لیزری Samsung M2070W و پرینتر سه کاره لیزری HP Pro M1212NF می­توانند گزینه­ های مناسبی باشند.

 

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: برچسب‌ها: پرینتر ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 8 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی