بهترین لپ تاپ ها برای دانش آموزان و دانشجویان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

از چک کردن ایمیل گرفته تا پخش فیلم و یا شاید حتی نوشتن یک مقاله و در سطح پیشرفته تر انجام پروژه های حرفه ای، هدف شما از خرید یک لپ تاپ برای تامین نیازهای دانش آموزی و دانشجویی باشد.

بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان و دانش آموزان

با این حال، قبل از انتخاب دستگاه خود حتما یک لیستی از ویژگی هایی که برای شما اهمیت دارد را جمع آوری کنید. آیا واقعا به یک صفحه نمایش بزرگ نیاز دارید؟ یک صفحه نمایش 15 اینچی می تواند یک تجربه مشاهده بهتر را فراهم کند، اما وزن و حجم نیز اضافه خواهد شد.

یک صفحه نمایش 11 اینچی، هر چند سبک تر، به ناچار به معنای یک لپ تاپ کوچک و یک صفحه کلید کوچک است. آیا عمر باتری اهمیت دارد؟ چگونگی قدرت پردازش، ذخیره سازی، بلندگوها و نرم افزارها چقدر اهمیت دارد؟

بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان و دانش آموزان

آیا یک لپ تاپ کروم بوک پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود؟ Chromebook لپ تاپ هایی بسیار ارزشمند هستند که با سیستم عامل گوگل کروم کار می کنند و هر چند که برای اتصال به اینترنت طراحی شده اند، می توانند اکثر برنامه های ضروری شما را به بدون نیاز به اینترنت اجرا کنند. برای کار با اسناد، استفاده از اینترنت، ارسال ایمیل ها، برنامه های موجود در پلت فرم های با سیستم عامل Chrome همانند نرم افزارهای PC معمولی اجرا می شوند. پس آیا واقعا به نرم افزار Office نیاز است هنگامی که Google Docs همان کار را انجام می دهد؟

بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان و دانش آموزان

در ادامه این نوشتار به معرفی بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان و دانش آموزان پرداخته خواهد شد که می تواند شما را در انتخاب لپ تاپ مناسب راهنمایی کند.

1. لپ تاپ لنوو  Lenovo ThinkPad 11e Chromebook

 لپ تاپ لنوو  Lenovo ThinkPad 11e Chromebook در برابر فشار بالا، رطوبت، ارتعاش، درجه حرارت بالا، ضربه، فشار کم، دمای پایین و تابش خورشید و حتی اثرات گرد و غبار و قارچ ها تست شده است، بنابراین این لپ تاپ باید حتی در بدترین محل اقامت دانشجویی قابل استفاده باشد.

با نمایشگر 11.6 اینچی HD و عمر باتری 12 ساعته، این Chromebook مانند یک مخزن پر از انرژی ساخته شده است و در صدر بهترین لپ تاپ ها برای دانش آموزان و دانشجویان قرار دارد.

 لپ تاپ لنوو  Lenovo ThinkPad 11e Chromebook

وجود لولاهای سخت و بدنه محکم می تواند در برابر سقوط از ارتفاع 90 سانتی متری که بیشتر از ارتفاع یک میز است، مقاومت کند و لپ تاپ تینک پد لنوو را در لیست بهترین لپ تاپ ها برای دانش اموزان و دانشجویان قرار دهد.

2. لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 300

لپ تاپ یوگا 300 می تواند 360 درجه بچرخد و به لپ تاپی با حالت ایستاده، مثلثی شکل و تبلت مانند تبدیل شود که در آن صفحه نمایش 11 اینچی امکان استفاده از صفحه نمایش لمسی را به شما می دهد.

لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 300

لپ تاپ لنوو 300 Lenovo Yoga به پردازنده جدید اینتل پنتیوم مجهز شده و دارای سیستم عامل Windows 10 Home است و یکی دیگر از لپ تاپ های مناسب دانشجویان است.

همچنین دارای اتصالات شگفت انگیز و متعددی برای چنین دستگاه کوچکی است. سه پورت USB (یک USB 3.0)، یک پورت Ethernet کامل، سوکت HDMI و یک کارت اسلات SD با اندازه کامل برای لپ تاپ Yoga در نظر گرفته شده است.

3. لپ تاپ ایسر Acer Chromebook

اگر با محدودیت بودجه مواجهه  هستید، کروم بوک یک جایگزین عالی برای لپ تاپ های ویندوز یا Mac است.

لپ تاپ ایسر Acer Chromebook

معمولا کروم بوک ها دارای یک صفحه نمایش 11 یا 13 اینچی هستند. اما لپ تاپ ایسر Acer Chromebook با صفحه نمایش 15.6 اینچی ادعا می کند که بزرگترین صفحه نمایش را در میان تمام Chromebook ها به همراه رزولوشن Full HD به مشتریان ارائه می دهد. نیازی به گفتن نیست، اما یک صفحه نمایش بزرگ برای دیدن فیلم عالی است، و با صفحه نمایش IPS شما می توانید از زوایه دید وسیع تری تصویر را با وضوح بالا مشاهده کنید.

منبع: independent





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 14 فروردين 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی