ارزانترین اسکنر بازار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر یک دستگاه است که تصاویر چاپ شده ی عکاسی، پوستر، صفحات مجله، و منابع مشابه را از حالت غیر دیجیتال به دیجیتال تبدیل میکند تا برای ویرایش در کامپیوتر و یا ارسال آن به صورت پست الکترونیکی یا آپلود آن در فضای مجازی بتوان به راحتی استفاده کرد.

اسکنر ها در انواع مختلف به صورت سه بعدی یا دو بعدی مورد استفاده اند، اسکنر های دو بعدی که بیشترین استفاده را دارا میباشند به صورت سیاه و سفید یا رنگی موجود هستند. اسکنر با وضوح بسیار بالا برای چاپ تصاویر با وضوح بالا استفاده می شود، اما اسکنرهایی با رزولوشن پایین تر برای نمایش تصاویر در کامپیوتر کافی هستند. اسکنر ها معمولا با نرم افزارهایی از جمله فتوشاپ، به شما امکان تغییر اندازه و رنگ را میدهند. و یا توسط نرم افزارهایی مانند پی دی اف میتوان متون را از حالت پرینت به حالت دیجیتال تبدیل کرده و روی صفحه نمایش انواع لوازم دیجیتال نظیر کامپیوتر، تبلت، موبایل و غیره استفاده کرد که در این مقاله قصد داریم تا به نقد و بررسی ارزانترین اسکنر بازار بپردازیم و جند مدل هم برای آن معرفی کنیم.

معرفی و بررسی ارزانترین اسکنر بازار

معرفی و بررسی ارزانترین اسکنر بازار

چند نمونه از اسکنر های ارزان را به صورت زیر معرفی نموده ایم.

اسکنر کانن Canon LiDE 120

اسکنر Canon LiDE 120، از یک کابل USB برای تغذیه و نیز انتقال داده ها استفاده می کند.سرعت بالا و کیفیت بالایی در اسکن دارد.طراحی آن به گونه ای که هم به راحتی در کیف جای میگیرد و هم به 3 صورت روی میز جای میگیرد.از معایب این دستگاه عدم توانایی در اسکن کردن نگاتیو 35mm می باشد.

اسکنر اچ پی HP Scanjet 200 Photo

اسکنر HP 200، قابلبت اسکن نگاتیو و دورور ندارد .مناسب برای مصارف خانگی است و یا شرکت ها و اداراتی که اسکن در تیراژ پایین دارند اما بیشتر برای مصارف خانگی مناسب است تا شرکتی.از کیفیت اسکن معمولی برخوردار است و سرعتش هم کمی بالاتر از میزان کیفیت دستگاه می باشد. سرعت اسکن اولیه آن 12 ثانیه می باشد.

اسکنر اچ پی HP Scanjet 300 Photo

اسکنر HP 300، سری جدید اسکنرهای مسطح بعد از اسکنر 200 می باشد که از قابلیت های بسیاری از قبیل رزولوشن و کیفیت بالای اسکن، عمق اسکن مناسب و سرعت عمل بالا اشاره کرد که مناسب برای دفاتر کوچک اداری و منازل می باشد

اسکنر اچ پی HP Scanjet G3110

اسکنر HP G3110 ،از اسکنر های مسطح و ارزان قیمت است که مناسب برای امور خانگی است و چند منظوره می باشد اما تمرکز اصلی آن بر روی اسکن می باشد.سرعت اسکن اولیه آن 11 ثانیه است. برای اسکن عکس، اسلاید و اسناد خوب عمل می کند در این حد که کسانیکه تازه کار عکاسی را آغاز کرده اند می توانند از این نوع اسکنر به عنوان بهترین گزینه استفاده کنند.

اسکنر اچ پی HP Scanjet G4050

اسکنر HP 4050، اولین اسکنری است که بعد از اسکنر 4010  توانایی اسکن 6 رنگ را دارد . از سری اسکنرهایی که توانایی اسکن اسناد، عکس و فیلم عکاسی، نگاتیو و اسلاید را دارد.از دیگر توانایی های آن قابلیت اسکن 16 اسلاید به طور همزمان می باشد که این خود یکی از امتیازهای این دستگاه می باشد .از معایب آن هم می توان به مدت زمان اسکن اشاره کرد که به دلیل برخورداری از قابلیت اسکن 6 رنگ لازم به ذکر است که دو برابر زمان بیشتری نسبت به اسکن 3 رنگ دارد.

 

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 8 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی