پرینتر سه بعدی کونیکا مینولتا konica minolta ProJet 6000 HD
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سه بعدی ProJet 6000 HD

حداکثر اندازه چاپ: 250 × 250 × 250 میلیمتر
ضخامت چاپ: 50 میکرون
مواد فیلامنت: انواع  VisiJet® SL

معرفی پرینتر سه بعدی کونیکا مینولتا ProJet 6000 HD

 در معرفی پرینتر سه بعدی کونیکا مینولتا ProJet 6000 HD می توان گفت که سیستم سه بعدی به کار رفته در این پرینتر، آن را به یک پرینتر سه بعدی حرفه ای تبدیل کرده است.

پرینتر سه بعدی پروجت 6000 برای چندین کاربری تولید محصولات سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد و نمونه های تولیدی اولیه را به طور مستقیم از داده های سه بعدی شما ارائه می دهد. عموما تولید کنندگان و مهندسان از ProJet 6000 برای استفاده در تولید نمونه اولیه قطعات و اجزای الکتریکی، لوازم جانبی خودرو و دیگر موارد استفاده می کنند.

معرفی پرینتر سه بعدی کونیکا مینولتا ProJet 6000 HD

همچنین چاپگر سه بعدی کونیکا مینولتا ProJet 6000 HD برای تولید محصولات پزشکی به خصوص در پروژه های تولیدی سفارشی مناسب است.

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Konica Minolta ProJet 6000 HD

این پرینتر سه بعدی با انتخاب گسترده ای از مواد برای چاپ در دسترس است که جزئیات و خواص مکانیکی استثنایی را برای چاپ های سه بعدی امکان پذیر می کند و با هزینه پایین تولید امکان چاپ بسیاری از چاپ های سه بعدی را دارد.

این چاپگر سه بعدی ProJet 6000 HD دقتی در حدود 0.001 - 0.002 اینچ در هر اینچ را در هر بعد محصول  ارئه می دهد و با سرعت چاپ بسیار سریع  محصولاتی با ضخامت لایه های کوچک 0.1 میلی متری تحویل کاربران  می دهد.

از دیگر قابلیت ها و کارایی های چاپگر سه بعدی Konica Minolta ProJet 6000 HD می توان گفت از تکنولوژی استریولیتوگرافی (SLA) (ساخت اشیا سه بعدی به صورت لایه به لایه با استفاده از نور لیزر از یک پلیمر مایع) بهره می برد.

مواد سازگار در تری دی پرینتر ProJet 6000 HD، پلاستیک هایی هستند با تنوع گسترده ایی از ویژگی های فیزیکی شامل مقاومت در برابر دمای بالا، قدرت کششی و مقاومت در برابر ضربه می شود.

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Konica Minolta ProJet 6000 HD

پرینتر سه بعدی ProJet 6000 HD از مواد VisiJet SL استفاده می کند که یک نوع ماده رزینی شفاف با مقاومت بالا در برابر رطوبت است. این ماده با توجه به خواصی که دارد برای ساخت قطعات پزشکی به خصوص در ساخت محصولات سفارشی مانند سمعک و تولیدات دندانپزشکی ایده آل است.

انواع متنوعی از VisiJet® SL با توجه خواص و کاربرد انها موجود است.

پرینتر سه بعدی کونیکا مینولتا Konica Minolta ProJet 6000 HD 

مزیت استفاده از پرینتر سه بعدی کونیکا مینولتا Konica Minolta ProJet 6000 HD شامل دقت فوق العاده بالا، کیفیت سطح، گستردگی مواد مورد استفاده، قابلیت اطمینان و سرعت بالا می باشد.

چاپگر سه بعدی Konica Minolta ProJet 6000 HD با توجه به ویژگی هایی که دارد برای نمونه سازی اولیه، تولید سریع ابزار و بررسی ویژگی های نهایی یک محصول استفاده می شود.

پرینتر سه بعدی کونیکا مینولتا Konica Minolta ProJet 6000 HD

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر سه بعدی می توانید به مقاله پرینتر سه بعدی چیست و یا پرینتر سه بعدی چطوری کار میکنه مراجعه کنید.

همچنین برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر های سه بعدی می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی کونیکا مینولتا Konica Minolta ProJet 6000 HD





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 27 فروردين 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی