ارزانترین پرینترهای لیزری سه­ کاره
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر اندکی در دنیای چاپگر (پرینتر) ها سرک کشیده باشید می‌بینید در بین انواع مختلف پرینترها، پرینتر های چندکاره‌ بیشتر از بقیه مورد استقبال کاربران هستند. زیرا چه به منظور استفاده در کسب و کارهای کوچک و چه استفاده‌های شخصی و خانگی نسبت به سایر چاپگرهای تک کاره یا چاپگرهای حرفه ای گران قیمت به صرفه تر و طرفداران بیشتری دارند و این هواداران معمولا کاربرانی هستند که می‌خواهند در کنار داشتن یک پرینتر لیزری رنگی یک اسکنر و یک دستگاه کپی هم داشته باشند. در این نوع دستگاه‌ های سه کاره هرچند کاربری اصلی چاپ (پرینت) می‌باشد اما دیگر امکانات آن هم نیازهای کاربران را در سطحی معمولی و قابل قبول برآورده می‌سازند.

ارزانترین پرینترهای لیزری سه­ کاره

ارزانترین پرینترهای لیزری سه­ کاره

اگر می‌خواهید یک پرینتر سه کاره‌ ی ارزان قیمت داشته باشید، طبیعتاً نباید انتظار داشته باشید همه چیز داشته باشد و همه کاره باشد... بنابراین با تعدیل انتظارات خود می‌توانید انتخاب بهینه ای داشته باشد. یکی از ارزان‌ترین پرینترهای سه کاره‌ ی لیزری با قابلیت چاپ رنگی در بازار فعلی ایران بر اساس اطلاعات وب سایت‌های فروش پرینتر، مدلی با عنوان پرینتر سه کاره لیزری رنگی HP M176N می‌باشد. این چاپگر علاوه بر داشتن امکان چاپ رنگی دارای قابلیت کپی و اسکن نیز می‌باشد. محدوده‌ی قیمت روز این دستگاه در بازار ایران بین 860 هزار تا 870 هزار تومان می‌باشد که در مقایسه با موراد مشابه قیمتش مناسب و قابل قبول است.

این پرینتر 15 کیلوگرمی از سرعت چاپ و کپی خوبی برخوردار است و قادر است در حالت سیاه و سفید 16 برگ و درحالت رنگی 4 برگ را در دقیقه چاپ یا کپی کند. ظرفیت سینی کاغذ آن 150 برگ بوده و از نظر کاغذ مورد استفاده با اکثر کاغذهای معمول مانند کاغذ عکس، کاغذ رنگی، گلاسه، بازیافتی و ترانسپرنت سازگاری کامل دارد. دقت پرینت این دستگاه در حد قابل قبول، عددی معادل 600x600 دی پی آی است و از حافظه ای 128 مگابایتی برخوردار است.

حداکثر سایز کاغذی که می‌توان برای این دستگاه استفاده کرد کاغذ A4 می‌باشد البته نمی‌توان این مسئله را یک محدودیت یا نقطه ضعف دانست زیرا این چاپگر لیزری اصولاً برای کاربری‌های رایج و معمول ساخته شده است و در این قیمت منصفانه نیست انتظاری بیش از این داشت.

 
منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 10 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی