با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه ای کنید!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

جدیدترین برنامه شرکت میگو Miggo به عنوان سازنده دوربین های جانبی، رفع یک نقص عمده در عکسبرداری با تلفن شما طراحی است.

Pictar Pro برای آن دسته از عکاسان تلفن همراه طراحی شده است که به تنظیمات فیزیکی در حین عکسبرداری تمایل دارند یا نیاز به یک نمایشگر مناظر دارند و همچنین یک نگه دارنده هنگام عکاسی احتیاج دارند.

با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه ای کنید!

با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه ای کنید!

این دستگیره کشویی که با گوشی های موبایل آیفون و گوشی های موبایل اندروید کار می کند، بر اساس Pictar Miggo اولیه در سال 2016 با مواد بهتر و کنترل های بیشتر شروع به کار کرد.

در واقع می توان گفت با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه ای کنید به طوری که گوشی تلفن همراه شما همانند یک دوربین کلاسیک با همان دکمه ها و تنظیمات دراورده می شود.

به جای یک پایه سنگین و حجیم برای ثابت نگهداشتن گوشی خود در محل، می توانید از این لوازم جانبی موبایل برای این کار کمک بگیرید.

با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه ای کنید!

پیکتار پرو دارای یک ضامن گیره با با قابلیت آزاد شدن سریع می باشد، فقط آن را باز کنید و در اطراف گوشی خود فشار دهید. حتی با قرار گرفتن موبایل شما در آن، امکان اتصال لنزهای اضافی وجود دارد.

حلقه هوشمند که به شکل یک صفحه مدرج بزرگتر روی بدنه پیکتار پرو قرار دارد برای تغییر حالت عکسبرداری، تنظیم جبران نوردهی و سایر تنظیمات استفاده می شود.

دکمه شاتر این قاب در زیر انگشت اشاره قرار می یگرد و یک مکانیسم حساس به فشار دارد به طوری که به شما کمک می کند تا با دقت بیشتری فوکوس کنید. اگر دکمه نیمه فشار داده شود نقطه فوکوس تصویر تنظیم می شود و با فشار کامل دکمه تصویر ثبت می شود.

اهرم زوم بکار رفته در پیکتار پرو در حین عکسبرداری عملکرد را راحت تر کرده و میزان زوم بر روی سوژه مورد نظر قابل تنظیم است.

 

با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه ای کنید!

 

این ویژگی ها توسط نرم افزار Pictar و اتصال تلفن شما به این نرم افزار امکان پذیر است. اما به جای استفاده از اتصال فیزیکی یا بلوتوث مانند دیگر  قاب ها، Pictar pro با استفاده از فرکانس دوگانه با فرکانس بالا (18،500 تا 20،000 کیلوهرتز) برای ارتباط با تلفن شما استفاده می کند.

این ارتباط فرکانسی اجازه می دهد تا دکمه های فیزیکی پیکتار پرو و شماره ها عملکردهای دوربین را کنترل کنند.

شما فقط می توانید گوشی را در آن قرار دهید، برنامه را راه اندازی کرده و شروع به عکاسی کنید و در نهایت با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه ای کنید!

همچنین، درست قسمت بالایی Pictar Pro، یک اسلات کوچک است که به شما اجازه می دهد یک چشمی تاشو را وصل کنید. هنگامی که این چشمی متصل است، رابط برنامه سایز آن را به داخل کوچک می کند تا اساسا به یک منظره یاب الکترونیکی تبدیل شود.

با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه ای کنید!

این قابلیت باعث می شود بتوانید بدون مبارزه با نور خیره کننده عکس بگیرید.

باتری نیز بهبود یافته است. در حالی که Pictar اصلی با یک باتری ساعت طراحی شده است، Pictar Pro از یک باتری 1400mAh با شارژ بی سیم Qi ساخته شده است. این نه تنها به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به سیم نه تنها قاب بلکه گوشی خود را نیز شارژ کنید.

منبع: cnet





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی