پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D25MD
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر پزشکی سونی UP-D25

دقت : 423 dpi
تکنولوژی چاپ : چاپ حرارتی سابلیمیشن 
سرعت چاپ: 29 ثانیه 
ظرفیت سینی: سینی بزرگ: 50 برگ - سینی کوچک:80 ورق

معرفی پرینتر پزشکی حرارتی UP-D25MD 

پرینتر پزشکی دستگاه تصویر برداری از اجزاء بدن است که برای تشخیص بیماری ها در مراکز بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد و برای تشخیص پزشکان کمک بسیار می کند.

شرکت سونی از شرکت های تولید کننده انواع پرینتر پزشکی لیزری، پرینتر پزشکی حرارتی و پرینتر سه بعدی پزشکی است که طرفداران زیادی هم دارد.

مکانیسم چاپ در دستگاه چاپ حرارتی مدل MDاز نوع چاپ حرارتی سابلیمیشن می باشد UP-D25  که خود کیفیت بالایی دارد و برای کاربرد پزشکی محسوب مورد استفاده قرار می گیرد.

در معرفی پرینتر پزشکی حرارتی SONY UP-D25MD باید گفت که برای چاپ داده های حاصل از دستگاه های تشخیص پزشکی مانند سی تی، ام آر، دی آر و پرتوگرافی اشعه ایکس پیشنهاد می شود.

پرینتر SONY UP-D25MD دارای ابعاد تقریبی 212*98*398 میلی متر و وزن 5.5 کیلوگرم است و تصویر پزشکی آنالوگ و رنگی را متناسب با ابعاد 5*33/4 و 8/27*4/33 اینچ پرینت میگیرد.

معرفی پرینتر پزشکی حرارتی UP-D25MD

پرینتر مدل Sony UP-D25MD به گونه ای طراحی شده است تا به روی محفظه های مدرن اندوسکوپی یا عرض 212 میلیمتر نصب شود.

 پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D25MD جانشین UP-D23MD می باشد و هدف از تولید این چاپگر پزشکی، بهبود کیفیت تصویر و ارائه انتخاب وسیع بین رسانه ها است و این پرینتر UP-DF25MD طراحی فشرده تری نیز دارد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-D25MD 

یکی از بهترین قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی Sony UP-D25MD مجهز به دو سینی در اندازه های بزرگ و کوچک برای عرضه فیلم است که هر یک ظرفیت 80 و 50 برگه را دارند.

پرینتر پزشکی سونی UP-D25MD دارای تکنولوژی چاپ رنگ تصعید می باشد. که برای ساخت تصاویر با کیفیت بالا و دقیق می باشد. این تکنولوژی تصاویر اشباع شده و پایداری را تولید می کند که برای آرشیو گزارش های جراحی ایده آل است.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر پزشکی سونی UP-D25MD

این پرینتر پزشکی می تواند تصاویر تشخیص پزشکی را با سرعت 29 ثانیه بر روی فیلم های حرارتی با اندازه های 96*126 میلیمتر و 27× 96 میلیمتر چاپ کند.

پرینتر چاپ تصاویر پزشکی UP-D25MD تصاویر و گزارشات با داوامی را چاپ می کند که میتوان برای مدت طولانی نگهداری و استفاده کرد.

 Sony UP-DF25MD مواد مصرفی پرینتر پزشکی

پرینتر پزشکی UP-D25MD عملیات چاپ را با  تکنولوژی هوشمند مصرف ثابت جوهر ارائه می دهد. این سیستم به ازای هر ورق به شما تضمین می دهد که هرگز بدون جوهر نباشید.

 Sony UP-DF25MD مواد مصرفی پرینتر پزشکی

مواد مصرفی پرینتر پزشکی سونی Sony UP-D25MD شامل فیلم های حرارتی 21L / 24LA و 21S/ 24SA می باشد.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D25MD

از ویژگی های پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D25MD این است که برای راحتی کاربر با دو رسانه ی UPC-21L و 21S سازگار می باشد.

این دو رسانه برای بهتر شدن ظاهر چاپ استفاده می شود. در مرحله اول از رسانه های استاندارد برای چاپ با کیفیت و در مرحله دوم از رسانه لمینیت که خود برای محافظت چاپ در برابر رطوبت، اثر انگشت و خراش استفاده می شود.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D25MD

 سیستم چاپ حرارتی پزشکی مدل D25MD به عنوان یک دستگاه پزشکی به ایالات متحده و اتحادیه اروپا توزیع شده و استانداردهای ایمنی محصولات متناسب با این کشورها را برآورده کرده است.

این پرینتر حرارتی مجهز به صفحه LCD و کلید های متصل به پانل در جلو دستگاه است که عملیات چاپی را سریع و اسان انجام می دهد.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت قیمت و خرید پرینتر پزشکی سونی Sony UP-D550 از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در تماس باشید.

پرینتر پزشکی حرارتی سونی Sony UP-D25MD





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 16 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی